Ik neem nog steeds mijn petje voor je af. Wat doet hij het goed bij jou en je hebt alles voor 'm over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline_S_S schreef:Alle tandjes zijn eruit inderdaad. Las net in het overzicht dat er ook nog afgebroken tandjes (wortels) in zijn tandvlees zaten, wat ze er ook allemaal uit hebben gevist.
Qua (natte) voeding is advies ook welkom. Ik ben overtuigd van hoe minder bewerkt, hoe beter. Hij kreeg eerst brokjes en de zakjes natvoer van Royal Canin (12+). De brokjes kunnen voor mijn standaard nog door de beugel en eet hij ook goed. Natvoer daarentegen heeft best veel toegevoegde meuk waaronder suiker. Hij begon dit ook steeds minder goed te eten. Edgar & Cooper vind ik een mooi duurzaam product, maar zet hij z’n bek niet opIconisch genoeg is het enige wat hij goed eet, de bewerkte meuk Pathé van de Kaufland
![]()
Als er voor mij een zalmpje of ander zacht visje op het menu staat, bak ik ook een klein hapje mee voor Boes. Dat vindt hij heerlijk en kan hij goed eten. Ben alleen niet van plan elke dag een 5 sterren maaltijd voor hem te bereidenWellicht blikjes tonijn? Ik moet me hier maar eens wat meer in verdiepen merk ik.