mvdende schreef:Mondy schreef:Dus wat is nu het probleem... je wil m niet daar heen brengen of je wilt t niet betalen.
Eerst was t pension goed... nu weer niet.
Eers moest je voor weken betalen en nu maar anderhalf
Je moest je vakantie asap boeken en dus t pension ook... nu moet er weer vanalles geregeld worden waardoor boeken weer geen haast heeft.
Wees gewoon eerlijk: je wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en blijft net zo lang draaikonten tot je denkt te vinden wat je zoekt.
Good for you als t lukt, hoop dat je hond niet de dupe is van dit
Daar heb je absoluut gelijk in!
En regelmatig lukt me dat ook, door goed zoeken en er soms veel tijd in steken is het al vaak zat gelukt te vinden wat ik zocht voor een hele scherpe prijs.
De manier waarop je het voor elkaar krijgt verdient regelmatig geen schoonheidsprijs. Ik herken dit van het Marktplaatstopic en andere topics die je hebt geopend waar je inderdaad vaak je zin krijgt omdat mensen gewoon van je af willen en kiezen om toe te geven ipv dat jij gelijk of recht hebt. Ondernemers kiezen vaker om gewoon te betalen zodat het gezeur over is dan te blijven vechten.
Nu is het je hond die maar moet hopen dat het gewring om toch enkele euros te besparen niet ten koste gaat van zijn welzijn. Dát is waar mensen over vallen. Niet omdat je een goede deal wilt of de beste prijs maar de manier waarop.