Nikas ik zeg nergens dat alles normaal gevonden moet worden. Dat met de wolven begint ook aardig uit de hand te lopen. Daarnaast zeg ik zelfs dat ik het met je eens ben dat ik niet direct aan inslapen denk
996nogwat. Nee zeker niet. Ik heb (sorry) niks met mechelaars. Echt niet mijn type hond. Daarnaast krijg ik in juli een baby en het komt niet in mijn hoofd op om in die situatie een herplaatser te nemen. Daarnaast zijn er genoeg in dit topic die van mechelaars houden en zo te lezen hem ook een kans willen geven. Dus wellicht de bal bij hun leggen??
Wat ik wou zeggen, de man van de weduwe kon er blijkbaar prima mee overweg en hij snapt/bijt op dit moment uit angst vanuit de weduwe.
Heb ik er dan overheen gelezen dat dit zijn probleem was? Al voor het overlijden? We weten natuurlijk het gedrag niet waarom die man deze hond heeft overgenomen. Sommige mensen laten hun hond al herplaatsen omdat hij teveel verhaard. (Ja, helaas ook realiteit)
Nu lees ik dat deze hond bij de man is gekomen omdat de hond "moeilijk" is. Dat zegt toch helemaal niks? Ik vind mechelaars ook moeilijke honden. Maar dat komt omdat wij elkaar niet zo liggen

Als ze de hond uit nood kwijt moet kan die wel bij mij terecht. Zeker. Mag je ook wel aan de weduwe vertellen. Maar gratis is het niet

Ik bestempel mijzelf verder niet als moraal ridder maar we weten verder te weinig over de hond. Als het echt een gevaarlijke bijdrage hond is zeker hemelen. Ben ik dan ook echt voor.