Fijn klompvormend grit. Ikzelf gebruik voor mijn Litter robot Versele-Laga Canadian Fine. Maakt goede klonten en is minder stoffig. Maar elk klompvormend grit werkt denk ik.
Fitzroy
Geplaatst: Vandaag, 15:55
Ik zit te kijken naar Almo Nature Cat Litter. Ook omdat je dat door het toilet mag spoelen.
Ik zou de action ook niet aandurven eerlijk gezegd, ondanks dat ik Hombli tot dusver wel redelijk fijne producten vindt hebben.
Het grit moet fijn zijn en klonterend. Die houtpallets kunnen niet. Heb wel ooit ergens gelezen dat grit wat uit natuurlijk klei bestaat het beste in dergelijke kattenbakken werkt.
Hier hebben wij Diamond Care Classic, 10L verpakking bij zooplus en soms bij Bol. Goed de acties in de gaten houden, scheelt zo 25 tot soms wel 50%. Weinig stof, blijft niet tussen de pootjes klonteren oid en wij ruiken niets.
Almo Nature mag zeker wel door het toilet. Dat deed iemand anders ook die reageerde op mijn stank-probleem. En dat is ook exact de reden dat ik niet met ander spul wil werken. Bij ons wordt restafval maar eens in de 4 weken opgehaald en ik woon in een appartement.