VillaNeusjes schreef:Ik gebruik de tofu pellets van zooplus tigerino. En ik ben verkocht. Het stoft niet, geen uitloop, de groene thee versie ruikt prima (de melk versie is om te kotsten maar goed, dat is wel persoonlijke voorkeur) het klontert zeer goed en daardoor erg zuinig en ik vind t ideaal dat t gewoon door t toilet kan gespoeld worden. En ik moet alleen zorgen dat er een goede laag in de bak zit zodat poes dr poep goed onder kan graven, dan ruik ik niets.
Ik heb mais gehad, maar dat stofte verschrikkelijk en gaf gewoon mijzelf luchtwegklachten met schoonmaken van de bak en liep enorm uit. De kat is onlangs bij mij komen wonen omdat mn ma op een flat is gaan wonen en de kat naar buiten wil. Bij mn ma had ze biokat klei maar dat is erg zwaar en ik zit in een rolstoel dus das geen goede combi als die bak omhoog moet om hem te kunnen schoonmaken.
Ik zou even goed uitzoeken of dat doorspoelen wel echt kan. In Nederland mag het volgens mij van de meeste waterschappen niet omdat het filteringsysteen niet is ingesteld op dierenuitwerpselen.