Ondanks alle verdriet om Iggy, komt zaterdag dit leuke ventje bij ons wonen. Afgelopen vrijdag bij Nynke geweest en dit beestje pakte mij helemaal in Klik was er meteen en qua karakter past hij ook goed bij mijn mecheldames. Met Max ben ik er niet bang voor, die kan met alle honden overweg
Meet Rush:
En de 7 weken foto:
Nynkster
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-23 17:47
De pups de 7 weken alweer voorbij! Aankomende zaterdag mogen ze verhuizen naar hun nieuwe plekjes. Alle pups blijven in de buurt nu rush naar Michelle gaat. Blij mee! Toch weer wat om naar uit te kijken Joker
Wat een leuke uitstraling heeft Rush! Daar ga je vast veel plezier mee krijgen Dagahra!
Warboel
Geplaatst: 17-10-23 08:50
Je gaat een fantastisch maatje hebben aan Rush Michelle! Ik ben zo blij voor jullie dat het goed klikt. En die oortjes, om op te vreten gewoon
De tijd is zo belachelijk snel gegaan, ze zijn alweer zo groot! Fijn dat ze allemaal een baasje in de buurt gevonden hebben. Het zijn echt stuk voor stuk zulke knappe hondjes
Er staan nog steeds puppy's op mijn naam, dus die vlieger gaat niet op.
Daarbij, wij hebben ze met zijn tweeën, Nynke heeft ze in haar eentje. Ze wint sowieso wel.
Suusw
Geplaatst: 18-10-23 18:28
Daghara, wat fijn dat Rush bij jullie gaat wonen
Nynke, fijn dat nu alles lekker in de buurt blijft. En 3 pups...je weet het he, als je Jamie zat bent dan geef je maar een gil (Joker mag ook hoor )
Nynkster
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-23 08:35
KimD schreef:
Er staan nog steeds puppy's op mijn naam, dus die vlieger gaat niet op.
Daarbij, wij hebben ze met zijn tweeën, Nynke heeft ze in haar eentje. Ze wint sowieso wel.
Hé weer niet gelukt
Nynkster
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-23 06:59
Vandaag gaan rush, boots en blake naar hun nieuwe huisje. Lastig moment, ben toch enorm aan ze gehecht. Gelukkig blijven ze allemaal in de buurt en bij bekenden. Boots blijft zelfs in het dorp.
Morgen gaat sapper naar z’n nieuwe baasje. Cue ook een van de komende dagen als z’n baasje weer fit is
De meeste pups zijn naar hun nieuwe huisje gegaan afgelopen weekend. Super leuk te zien hoe ze het leven daar oppakken en ondernemend en stoer alles ondergaan! Ben super trots op de kleine bandieten en blij voor de nieuwe baasjes dat alles best al wel goed gaat. Ze slapen braaf in de bench en geven vaak al aan als ze naar buiten willen.
Hier zitten er nu nog 4. Cue zal een van de komende dagen naar z’n nieuwe huis gaan. Gister hebben we lekker gewandeld en hebben we boots en zijn bazin onderweg opgepikt (wonen in zelfde dorp) en hebben we lekker 2 uur gewandeld. De grote honden super blij en de pups lekker in de doggyride en 2x stukje los mee geweest.
En toen waren ze daarna moe dus zij konden in de bench slapen. En ik kon even knutselen, dus de team foto is klaar
Wat foto’s vanuit de nieuwe eigenaren
Rush bij zijn nieuwe compagnon Max
Blake
Boots
Sapper
Dagahra
Geplaatst: 23-10-23 09:17
Jaaa ik heb zoveel plezier aan Rush
8 weken foto Wil dit elke weekend doen, totdat ie een jaar is.
Gaat al dapper mee, met het werk op de boerderij.
Mee mais halen En hooibaal Koeien ophalen in het donker