Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:Ik vind showen ook gewoon leuk. Als je er jaren in zit ken je zowat iedereen wel. Is dan altijd een fijne dag vol met mensen die je enkel daar ziet.
Ik ben niet in Maastricht. Wij gaan een weekendje showen in Belfast
rockey schreef:Ik volg momenteel bij erg fijne mensen ring training enkel is dit het gehele jaar door buiten. Weet iemand hier toevallig een fijne locatie waar je ook indoor training kunt krijgen? Eventueel in de buurt van Tilburg?
kiwiwitje schreef:rockey schreef:Ik volg momenteel bij erg fijne mensen ring training enkel is dit het gehele jaar door buiten. Weet iemand hier toevallig een fijne locatie waar je ook indoor training kunt krijgen? Eventueel in de buurt van Tilburg?
Ik train bij Jessica van der Kaa. Die gaat ook weer starten in den bosch.
Fem schreef:kiwiwitje schreef:Ik volg momenteel bij erg fijne mensen ring training enkel is dit het gehele jaar door buiten. Weet iemand hier toevallig een fijne locatie waar je ook indoor training kunt krijgen? Eventueel in de buurt van Tilburg?
—-
Ik train bij Jessica van der Kaa. Die gaat ook weer starten in den bosch.
Had ik ook al in een pb gestuurd![]()
maar sinds 2 weken laat hij geen 1 plant meer heel, hij trekt ze gewoon uit plantenbakken, maar vanmiddag is hij ook nog eens aan de muur in de hal begonnen
onze vorige hebben ook best wat gesloopt in het begin, maar dat deden ze vooral met tanden wisselen, en het lijkt wel dat hij nu pas begint. hij hoefde al vrij snel niet meer in de bench omdat hij zo lief was (die staat er nog wel, maar dan met de deur eruit, want hij ligt er nog wel graag in) en was vanaf dag 1 zinnelijk toen we hem gehaald hadden.
Alle 6 de puppen door mij gefokt deden namelijk mee! Extra leuk dus als je eigen aangehouden pupje dan wel 'wint'
en dan 3 november eerste jeugd wedstrijd in Bleiswijk