Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanne1987 schreef:Ik vind de uitslagen wel enorm lang duren... Kun je niet even contact opnemen met wat de verwachting is? Dit wachten is ook onmenselijk
Kimbers schreef:Joanne1987 schreef:Ik vind de uitslagen wel enorm lang duren... Kun je niet even contact opnemen met wat de verwachting is? Dit wachten is ook onmenselijk
Dierenarts belde bij mij vaak pas na sluitingstijd. Daarvoor gewoon bezig met de patiënten.
Maar zou morgen zeker bellen zelf als je niks hoort vandaag
Baasjes zijn trouwens vaker niet dan wel in staat om goed te bepalen wanneer het tijd is om een dier in te slapen. Spelen teveel emoties mee, wat logisch is, maar soms wel spijtig voor het dier.
cinniz123 schreef:Wat een ellende ts….
Houdt wel in je achterhoofd dat je voor je hondje nooit te vroeg kunt zijn maar wel te laat.
Maar ik zou zeker wel de uitslagen nog even afwachten als ik jou was voor je eigen gevoel.
Whizz schreef:cinniz123 schreef:Wat een ellende ts….
Houdt wel in je achterhoofd dat je voor je hondje nooit te vroeg kunt zijn maar wel te laat.
Maar ik zou zeker wel de uitslagen nog even afwachten als ik jou was voor je eigen gevoel.
Ik weet dat dit vast goed bedoeld is en toch word ik er naar van. Het beslissen over leven en dood van je dier waar je van houdt en waar je voor zorgt is ingewikkeld. Hoe zo kun je dan nooit te vroeg zijn? Ik denk dat TS het al moeilijk genoeg heeft zonder deze opmerking.
Whizz schreef:cinniz123 schreef:Wat een ellende ts….
Ik weet dat dit vast goed bedoeld is en toch word ik er naar van. Het beslissen over leven en dood van je dier waar je van houdt en waar je voor zorgt is ingewikkeld. Hoe zo kun je dan nooit te vroeg zijn? Ik denk dat TS het al moeilijk genoeg heeft zonder deze opmerking.
meggiemeg schreef:Wat een ellende ts….
Whizz schreef:Zo las ik het inderdaad helemaal niet! Sorry @cinniz123 en thanks meggiemeg