Secret Santa 2021 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mvdbijl

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 14:48

Ik denk dat ik er gewoon een vrolijk cadeau van maak en, er een gedichtje bij doe.

Het is wel leuk als mensen hier een leuke foto posten van hun pakketje en hond? :-)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:21

Ik ben al druk aan het nadenken over de hints :D

Ik heb ook een érg leuk lootje! Binnenkort eens uitgebreid shoppen :):)

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:24

haha die hints vind ik echt heul lastig!

Ik heb de eerste bestelling al gedaan *\o/* <<)

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:25

mvdbijl schreef:
Ik denk dat ik er gewoon een vrolijk cadeau van maak en, er een gedichtje bij doe.

Het is wel leuk als mensen hier een leuke foto posten van hun pakketje en hond? :-)

Ja lijkt me een erg leuk idee! :D :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:27

Is de 12,50 trouwens echt een vast bedrag of mag daar ook een beetje van af geweken worden? :)

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:29

Sem_ schreef:
Is de 12,50 trouwens echt een vast bedrag of mag daar ook een beetje van af geweken worden? :)

Daar mag ook vanaf geweken worden, geloof dat dit een beetje vermeld was omdat je niet in iedereens portomonnee kan kijken. :o

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:33

Ik heb al 2 leuke dingen gevonden en 1 in de maak
Gedichtje, nog iets kleins en dan heb ik denk ik een heel leuk pakketje

Best lastig om het wat betaalbaar te houden voor een ander shoppen/maken is te leuk <3

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:38

Ik twijfel een beetje om meerdere kleine dingetjes te kopen of één groot iets. De meeste goeie kwaliteit speeltjes zoals van Kong etc zijn toch wel snel 15-25€ maar ik vind één zo'n speeltje in een doos kwakken en opsturen ook zo karig :Y)

Wat is jullie idee daarover?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:40

Was ook mijn twijfel nu dus maar enkele kleinere dingen.
Zeker voor de mensen die meer honden hebben is dat lastig 1 ding te geven :j

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:47

Uiteindelijk gaat het ook om de verrassing lijkt mij. Als je iets heel specifieks wil, koop je het zelf maar _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:47

Mijn lootje is ook getrokken *\o/* Let the fun begin!

Voor wie mij heeft getrokken:
Ik zal m'n top/flops/voorkeuren e.d. ook bij lootjes trekken nog even invullen straks :)
En mocht er dan nog wat missen aan informatie kan m'n Secret Santa altijd nog even anoniem vragen stellen hihi.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:51

Kaus schreef:
Ik twijfel een beetje om meerdere kleine dingetjes te kopen of één groot iets. De meeste goeie kwaliteit speeltjes zoals van Kong etc zijn toch wel snel 15-25€ maar ik vind één zo'n speeltje in een doos kwakken en opsturen ook zo karig :Y)

Tip van flip; action heeft heel veel leuke knuffels, kosten niet veel. goed is geen kwaliteit van Kong... maar het gaat ook een beetje om het gebaar.

ik probeer meerdere kleine dingetjes doen. maar ik ga sowieso over die 12,5 heen... :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:51

Nicky91 schreef:
Sem_ schreef:

Daar mag ook vanaf geweken worden, geloof dat dit een beetje vermeld was omdat je niet in iedereens portomonnee kan kijken. :o

Ah ja :)

Mooi inpakken en versieren is ook een leuke manier om je pakket wat extra's te geven!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:56

Nicky91 schreef:
Kaus schreef:

Tip van flip; action heeft heel veel leuke knuffels, kosten niet veel. goed is geen kwaliteit van Kong... maar het gaat ook een beetje om het gebaar.

ik probeer meerdere kleine dingetjes doen. maar ik ga sowieso over die 12,5 heen... :')

Ik verwacht er ook wel wat overheen te gaan.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:59

Sem_ schreef:

Er onder blijven is niet de bedoeling, maar er overheen gaan mag altijd.
Mij lukt het ook nooit om binnen budget te blijven haha, ik zie altijd zo veel leuke dingen als ik voor iemand anders mag shoppen :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:00

Eroverheen bedoelde ik inderdaad. :j Goed om te weten!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:22

Ik hou van shoppen voor honden, dus ik zal er ook zeker overheen gaan :')

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:41

Citaat:

Ik koop liefst 1 'mooier' item en hooguit wat extra kleinigheidjes. Maar is ook maar net hoe het uitkomt denk ik.

Liever 1 ding wat ik echt gebruik dan 5x prullaria. :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:42

Is het niet een idee om dat van die hints in de OP te zetten?

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:52

yvetjes schreef:
Citaat:

Ik koop liefst 1 'mooier' item en hooguit wat extra kleinigheidjes. Maar is ook maar net hoe het uitkomt denk ik.

Liever 1 ding wat ik echt gebruik dan 5x prullaria. :')

Ik vind dat met honden wel weer anders :') want wanneer is iets prullaria?

Ik heb echt niks van Mezzy waarvan ik denk: nou dat is echt onnozel :+

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:55

Ik zou 1 groter ding geen probleem vinden op zich. Ik heb enkele kleinere dingen en ben ook wat over budget gegaan. Om geen dubbele verzendkosten te hebben en dus iets hogere prijs aan het cadeau te kunnen geven heb ik het pakket rechtstreeks naar de bokker laten sturen met als het goed is komt de melding “niet openen voor kerst” op het pakket :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:09

Zoe_97 schreef:
Ik zou 1 groter ding geen probleem vinden op zich. Ik heb enkele kleinere dingen en ben ook wat over budget gegaan. Om geen dubbele verzendkosten te hebben en dus iets hogere prijs aan het cadeau te kunnen geven heb ik het pakket rechtstreeks naar de bokker laten sturen met als het goed is komt de melding “niet openen voor kerst” op het pakket :+

Is het al onderweg nu?
Dan weet die persoon denk ik wel meteen wie Secret Santa is :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:10

cursebreaker schreef:
Zoe_97 schreef:

Is het al onderweg nu?
Dan weet die persoon denk ik wel meteen wie Secret Santa is :')

Iets te enthousiast geweest :=
Maar sowieso. Welke tip ik ook geeft 100% zeker dat de persoon het onmiddelijk weet :=

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:13

Oh ik weet nu al dat ik nog langer met het bedenken van een hint bezig ben dan de inhoud van het pakket haha
Ik ben niet zo goed in het bedenken, maar ik geloof ook niet in het oplossen, dus maak het me niet te moeilijk hoor :+

Ik ga beginnen met speuren voor leuke dingetjes!

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:21

Ik heb nog een leuke top voor op Suki's lijstje: een nieuw paar oren. De hond van de buren was bij ons de tuin in geglipt, dus toen ik de post ging halen is Suki achter de indringer aangegaan. De indringer is slechts 2 tot 3 kg zwaar en meer haar dan hond, dus die had snel de benen genomen. En ik... was Suki kwijt. Ik heb zowat geen stem meer over van het roepen, maar gelukkig heeft ze een airtag om en had ik haar zo opgespoord. Leuk detail: ik trof haar al kakkend aan op het gazon van de buren. Dat zal hem leren, die kleine Pomeriaan. <<)