Het is wel leuk als mensen hier een leuke foto posten van hun pakketje en hond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Ik twijfel een beetje om meerdere kleine dingetjes te kopen of één groot iets. De meeste goeie kwaliteit speeltjes zoals van Kong etc zijn toch wel snel 15-25€ maar ik vind één zo'n speeltje in een doos kwakken en opsturen ook zo karig![]()
Wat is jullie idee daarover?
Nicky91 schreef:Sem_ schreef:Is de 12,50 trouwens echt een vast bedrag of mag daar ook een beetje van af geweken worden?
Daar mag ook vanaf geweken worden, geloof dat dit een beetje vermeld was omdat je niet in iedereens portomonnee kan kijken.
Nicky91 schreef:Kaus schreef:Ik twijfel een beetje om meerdere kleine dingetjes te kopen of één groot iets. De meeste goeie kwaliteit speeltjes zoals van Kong etc zijn toch wel snel 15-25€ maar ik vind één zo'n speeltje in een doos kwakken en opsturen ook zo karig![]()
Tip van flip; action heeft heel veel leuke knuffels, kosten niet veel. goed is geen kwaliteit van Kong... maar het gaat ook een beetje om het gebaar.
ik probeer meerdere kleine dingetjes doen. maar ik ga sowieso over die 12,5 heen...
Sem_ schreef:Is de 12,50 trouwens echt een vast bedrag of mag daar ook een beetje van af geweken worden?
Citaat:Ik twijfel een beetje om meerdere kleine dingetjes te kopen of één groot iets. De meeste goeie kwaliteit speeltjes zoals van Kong etc zijn toch wel snel 15-25€ maar ik vind één zo'n speeltje in een doos kwakken en opsturen ook zo karig![]()
yvetjes schreef:Citaat:Ik twijfel een beetje om meerdere kleine dingetjes te kopen of één groot iets. De meeste goeie kwaliteit speeltjes zoals van Kong etc zijn toch wel snel 15-25€ maar ik vind één zo'n speeltje in een doos kwakken en opsturen ook zo karig![]()
Ik koop liefst 1 'mooier' item en hooguit wat extra kleinigheidjes. Maar is ook maar net hoe het uitkomt denk ik.
Liever 1 ding wat ik echt gebruik dan 5x prullaria.
Zoe_97 schreef:Ik zou 1 groter ding geen probleem vinden op zich. Ik heb enkele kleinere dingen en ben ook wat over budget gegaan. Om geen dubbele verzendkosten te hebben en dus iets hogere prijs aan het cadeau te kunnen geven heb ik het pakket rechtstreeks naar de bokker laten sturen met als het goed is komt de melding “niet openen voor kerst” op het pakket
cursebreaker schreef:Zoe_97 schreef:Ik zou 1 groter ding geen probleem vinden op zich. Ik heb enkele kleinere dingen en ben ook wat over budget gegaan. Om geen dubbele verzendkosten te hebben en dus iets hogere prijs aan het cadeau te kunnen geven heb ik het pakket rechtstreeks naar de bokker laten sturen met als het goed is komt de melding “niet openen voor kerst” op het pakket
Is het al onderweg nu?
Dan weet die persoon denk ik wel meteen wie Secret Santa is