kiwiwitje schreef:
Mooi! Maar wat bedoel je dan met "om die op te laden"?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NadjaNadja schreef:Ik wil even een compliment geven voor het fijne verloop van dit topic waar jullie allen aan bijdragenEr is interesse in elkaar, de moeite wordt genomen om elkaars reacties te lezen en jullie laten elkaar goed in z'n waarde, ook als de visies verschillend zijn. Heel fijn om te zien!
IMANDRA schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot behaalde hoogte echt mee kom met jullie beredenering wbt pas castreren als de gezondheid van het dier dat vereist. Een medische reden. Maar je bent me echt kwijt als je over edelstenen begint. Kan je me uitleggen hoe dat werkt? Daar is toch geen enkel wetenschappelijk en/of medisch bewijs voor?
IMANDRA schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot behaalde hoogte echt mee kom met jullie beredenering wbt pas castreren als de gezondheid van het dier dat vereist. Een medische reden. Maar je bent me echt kwijt als je over edelstenen begint. Kan je me uitleggen hoe dat werkt? Daar is toch geen enkel wetenschappelijk en/of medisch bewijs voor?
kiwiwitje schreef:Ik ben er eigenlijk totaal niet van. Maar een van de meiden sloopt normaal tijdens de loopsheid. Wel alleen eigen spul. Speelgoed enzo. En mega kauwbehoefte. Tot ik met opruimen een agaat tegen kwam(die ik alleen mooi vond omdat ie roze was) dus die om op te laden in de vensterbank gezet. En spontaan lag ze steeds naast de agaat. Niet gesloopt en geen mega kauwbehoefte.
Maarja dat kan ook toeval zijn.. agaat werkt wel op de baarmoeder zeggen ze.
Nikass schreef:ohhhh sorry.kiwiwitje schreef:Ik ben er eigenlijk totaal niet van. Maar een van de meiden sloopt normaal tijdens de loopsheid. Wel alleen eigen spul. Speelgoed enzo. En mega kauwbehoefte. Tot ik met opruimen een agaat tegen kwam(die ik alleen mooi vond omdat ie roze was) dus die om op te laden in de vensterbank gezet. En spontaan lag ze steeds naast de agaat. Niet gesloopt en geen mega kauwbehoefte.
Maarja dat kan ook toeval zijn.. agaat werkt wel op de baarmoeder zeggen ze.
Halverwege "dus die om op te laden in de vensterbank gezet"
(vetgedrukt lukt even niet)
Edit: ja BF, dat bedoel ik idd
kiwiwitje schreef:ohhhh sorry.
Beetje weinig slaap momenteel.Edelstenen nemen energie over. Dus om ze weer “te laten werken” moeten ze gereinigd worden opnieuw opgeladen. Een van die methodes is een x aantal minuten onder stromend water en weer opladen in de zon.
Niet iedere steen zou werken bij iedereen maar eens reinigen en opladen kan verschil geven. Vooral bij dieren blijkbaar.
Nikass schreef:kiwiwitje schreef:ohhhh sorry.
Beetje weinig slaap momenteel.Edelstenen nemen energie over. Dus om ze weer “te laten werken” moeten ze gereinigd worden opnieuw opgeladen. Een van die methodes is een x aantal minuten onder stromend water en weer opladen in de zon.
Niet iedere steen zou werken bij iedereen maar eens reinigen en opladen kan verschil geven. Vooral bij dieren blijkbaar.
Mooi dat je zo'n steen hebt. Wat werkt dat werkt, een verklaring is niet persé nodig
MyWishMax schreef:Het is ook mazzel hebben, van de 3 die ik had had er 1 maar af en toe een teek. De andere 2 echt zo goed als nooit. Ik behandel er dus ook niet voor, scheelt een hoop zooi waar er 1 allergisch voor was. Vlooien in al die jaren nog niet gehad.
Maar dat is wel mazzel, zelfs op plekken waar andere honden wel onder zaten hadden zij niks of 1.