Spam spam spam! De eerste kijkers zijn Geweest en zijn in hun nopjes. Alle pups doen het goed en liggen overdag in de pit en s nachts binnen. Ze zijn nu 6 weken.
noviceh
Geplaatst: 29-06-20 14:22
Wauw, wat een knappe pupjes! Hoe maakt moeders het?
Het zijn kleine terroristjes aan het worden. Ze hangen aan je enkels en je broek, bijten in je tenen en met zijn veertienen poepen en piesen ze een hele berg! Maar O wat zijn ze leuk, ze zijn schattig, knuffelig en warm en zacht. Ik denk dat ik flieft ben op al mijn kleine snoeties. Alle pups hebben een baasje en een naam en 3 blijven er bij ons op de club, zodat ik ze kan zien opgroeien. 2 gaan als particuliere hond weg (die gaan ermee flyballen of agility, 1 wordt hulphond, 2 gaan naar het Britse leger en de rest gaat in de sport. Heerlijk toch!
Ja het is bizar. Ik heb niet hoeven adverteren met mijn pups. Vorig jaar al niet. Toen zijn er 3 naar Mexico gegaan voor de sport. Dan voel je je als hobbymatige fokker toch trots.
Vanmiddag gaan de laatste twee puppies naar hun nieuwe thuis. Dan komt er rust in de tent. Helaas heeft Djess zoveel melkproductie, dat ze weer naar een mastitis neigt. Net toch maar naar de DA gereden en aan de lactafal, zodat de melkproductie geforceerd gestopt wordt. Qua afbouwen van melkgift en pups die weggingen, was het super geregeld, maar ze geeft zoveel melk, dat het helaas niet geholpen heeft.