Heerlijke woordgrapjes komen hier voorbij ook
En natuurlijk blijf ik mee duimen voor het kipje !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kan haar nu eigenlijk het beste omschrijven als "stabiel slecht", sinds ik bij de dierenarts ben geweest zie ik eigenlijk weinig verandering in haar situatie. Ze wordt niet slechter maar ook niet echt beter... Eten en drinken gaat er nogsteeds goed in en de poep komt er aan de andere kant ook weer prima uit
. Maar ze blijft ontzettend wankel, verliest regelmatig haar evenwicht en slaapt veel. Medicatie toedienen is nogsteeds STOM maar sinds woensdag heb ik haar eigenlijk niet meer horen kletsen.
Ik bel morgen de dierenarts weer om even te overleggen over hoe nu verder en hoe snel hij significante verbetering zou verwachten als het een behandelbare ziekte zou zijn..
Maar het moet niet een gebed zonder einde worden natuurlijk. Suzanne F. schreef:He wat jammer. Ik had zo gehoopt dat Pokkie verbetering liet zien. Wat sneu dat ze nog steeds omvalt. Waar zou dat nou door komen? Ik duim dat de dierenarts nog een idee heeft.
maar dit is mijn wankele-kippen-kennis tot zo ver
)
) behaldeld met antibiotica. Zij leek ook neurologisch niet oké te zijn, werd echter veroorzaakt door een flinke luchtweginfectie/bacterie. Ik kan me herinneren dat het bij haar zeker een week geduurd heeft voor er iets van verbetering zichtbaar was, maar dat het vanaf de eerste tekenen van verbetering ook ineens heel snel vooruit ging. Suzanne F. schreef:He wat jammer. Ik had zo gehoopt dat Pokkie verbetering liet zien. Wat sneu dat ze nog steeds omvalt. Waar zou dat nou door komen? Ik duim dat de dierenarts nog een idee heeft.