zorro schreef:Waarschijnlijk heb je het al lang geprobeerd, maar katten houden van de geur van bleekwater, heb je de katten bak daar al mee schoon gemaakt? Dat schijnt de bak weer aantrekkelijk voor ze te maken.
Nee nog niet gedaan !! Ga ik zeker proberen thnxx
Pepperrr schreef:Misschien heb je dit al gezegd, maar speelt/jaagt ze wel? En kan ze makkelijk hoge sprongen maken?
Ja het is echt een hele soepele kat, jagen op echte beestjes dus ze dus alleen zomers als ze buiten komt. Maar het is zeker een speelse en soepele kat. Vooral als je het vergelijk met haar broer
xPabloBokt schreef:Kan dat angstige niet ook een gevoel van onveiligheid zijn? Omdat haar geur op dat moment "exposed" is en ze daarom kwetsbaar is?
Hevonen schreef:collendoorn schreef:Okee we waren toch te lief om hun mandjes neer te zetten en daar lag dus een flinke drol, en ik denk nog maar net want mevrouw schoot angstig in de rondte.
Vannacht dus echt geen mandjes.
Ze is verder trouwens verre van angstig dat komt echt alleen nadat ze een “ongeluk” heeft
Aangezien jij niet boos op haar bent, wordt dat angstige waarschijnlijk door ongemak of pijn veroorzaakt. Ongemak kan ook ontstaan omdat katten van nature wel zindelijk zijn en ze dat nu dus niet is.
Ik heb ook ooit een kat gehad die overal poepte (oudere kat die in ons eigen huis steeds door twee buurkaters werd aangevallen). Heb hem ook 's nachts met alleen een kattenbak opgesloten (had destijds drie kleine kinderen en dus minder geduld), maar 's ochtends lag hij in de kattenbak te slapen en lag zijn poep op de grond ernaast.
Ja dat gevoel heb ik wel een beetje en het gevoel van schuld idd, omdat ze natuurlijk wel weet dat dit niet de bedoeling is
@hevonen wat heb jij daar uiteindelijk aan gedaan??