DatBenIkNou schreef:JustMe8484 schreef:@dat ben ik nou. Ik heb mijn post iets aangepast, wellicht geeft dat duidelijkheid, zo niet leg ik het graag alsnog beter uit.
Ik snap de strekking, maar ben het er totaal niet mee eens. Het was niet de eerste keer dat deze hond beet hé? En bij een dierenartsenpraktijk kan je inschatten dat je daar andere dieren kan tegenkomen,dus zorg je dat je de hond aangelijnd hebt, desnoods met muilkorf om. Het 14 jarige hondje liep daar vermoedelijk ook al 14 jaar rond zonder problemen.
Het gaat mij er ook niet om dat ik denk dat het voorkomen had kunnen worden of dat ik het goedpraat dat hij los is he. Ik vind absoluut dat fout bij masstif/baasje ligt.
Maar het 14 jarige oudje van mevrouw pietersen die voor gebitsreiniging komt en ook nog nooit een vlieg heeft kwaad gedaan moet ook aan de lijn om dezelfde reden als elke andere hond die er komt.
En daarom vind ik dat je als DA het goede voorbeeld moet geven.gewoon een stukje professionaliteit en geloofwaardigheid.