Oooh dat meen je niet dat is echt mij nog nooit gebeurd
Wel fijn dat mijn post wel verhelderend wss
Tja dat weglopen wordt dan idd wel een ding en groot gelijk dat je haar daarom hebt laten steriliseren.
Er blijven altijd dingen waarom je ze beter kan laten steriliseren en dit is 1 van de redenen.
Wat sneu dat de rotweiler maar 4 jaar is geworden, echt veel te jong
Ik las vanavond, moe van het werk, dit topic vluchtig door en vond dat je behoorlijk werd aangevallen. Ik vind dat sneu. Ik ben voorstander van goed doordacht fokken met stamboom. Er blijven altijd mensen die zonder stamboom willen fokken. En naar mijn mening en dat is dan ook mijn doel geweest was niet afbranden maar proberen te helpen om het dan zo goed mogelijk te doen. En hoe minder je afbrand en hoe meer je meedenkt hoe minder weerstand en meer kans op succes.
Stiekem hoop ik dat jouw droom uiteindelijk uit gaat komen al is het met een ander teefje en hoop ik t.z.t. via het forum mee te kunnen genieten dan van jouw kraamkamer
Kabayo schreef:Nienke mooie uitgebreide post. Aangezien je waarschijnlijk reageert op een bericht van 8 jaar geleden, is het wel verhelderend. Wbt thuis blijven, das geen probleem. Ik heb een eigen bedrijf thuis dus altijd thuis
Wbt steriliseren, ze had nooit problemen. Maar is ook maar 4 jaar geworden. M’n husky is ook na haar eerste loopsheid gesteriliseerd. Die ging weglopen als ze loops was. Niet handig op een boerderij.. Ze heeft (tot zo ver natuurlijk) nergens last van