Hond vervuilt haar bench

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:47

zo'n grondbox is 73 cm hoog, maar het is ook een kwestie van grenzen aanleren.

dierenfan
Berichten: 9740
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:00

Mijn pup rennen zijn 1 meter en 1.1 meter hoog ;)

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-17 14:07

Ze kan wel hoog springen ja ik ben 1,60 en ze springt met gemak tot over mijn hoofd :') ja ze is gek in huis doet ze tot nu toe niks alleen moet wel echt alles weg halen en durf nog niet overdag los te laten maar dat kan ik rustig opbouwen. Ik denk dat haar puberteit ook klein beetje aan afzwakken is

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 08:32

Gisteren is ze 2 uurtjes alleen geweest met mijn reu los. Vandaag ga ik proberen 3 uurtjes als ik naar mijn werk ben het gaat tot nu toe goed. Hen benieuwd wat ik thuis aan ga treffen vanmiddag en alle plantjes netjes staan :') snachts is ze sowieso al aantal dagen los dat gaat goed op 1 dag na toen schrok ik wakker van kabaal was ze rondjes aan het rennen door me woonkamer. Met resultaat dat me eetafel ergens anders stond en de stoelen ook :')

Rebel_Jits

Berichten: 5637
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 12:44

Goed dat het al wat beter gaat! *\o/* Rustig opbouwen, dan komt het vanzelf goed.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 12:46

Klinkt echt veel beter zo! Hopelijk zet dit door.

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 13:53

LinsxDot schreef:
Gisteren is ze 2 uurtjes alleen geweest met mijn reu los. Vandaag ga ik proberen 3 uurtjes als ik naar mijn werk ben het gaat tot nu toe goed. Hen benieuwd wat ik thuis aan ga treffen vanmiddag en alle plantjes netjes staan :') snachts is ze sowieso al aantal dagen los dat gaat goed op 1 dag na toen schrok ik wakker van kabaal was ze rondjes aan het rennen door me woonkamer. Met resultaat dat me eetafel ergens anders stond en de stoelen ook :')


Heb je al eens gedacht aan een ip cameratje? Die dingen kosten niets, voor 30,- heb je al een goede, en dan kun je op je telefoon de zaak een beetje in de gaten houden. Is leuk!

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 14:58

Nou ons huisje is nog heel! Ze heeft zich keurig gedragen!
Camera lijkt me opzich niet nodig het gaat nu al aantal dagen goed en werk toch op een half uur met de auto afstand dus kan er helaas weinig mee als er wat is! Denk dat ze gewoon heerlijk op de bank ligt met mijn reu

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 16:39

wat goed!je sluit haar dus niet meer op in de bench,en dat werkt?

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 16:41

Klopt! Ze gaat er af en toe nog wel in liggen met een kluifje maar ben wel van plan om die te ruilen met een mand over een tijdje!
Het is natuurlijk wel dat als mijn teefje loops word ze wel weer in de bench moet als ik weg ben aangezien ze dan niet samen kunnen! Wil geen pups :') maar dat gaat dan om 2,5 week

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 16:49

Een gewone bench houd zowel een reu als een teef niet tegen als ze loops is. 3 weken ben je er wel zoet mee.

Rebel_Jits

Berichten: 5637
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 16:59

Wat tralies houdt verliefde honden niet uit elkaar inderdaad :P Beter in aparte ruimtes (woonkamer en gang?), mits ze geen deuren kunnen openen.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 17:10

Nou het gaat al 2x goed dus het houd ze wel tegen mijn reu is alleen opdringerig als ze los is als ze in de bench zit geeft hij al snel op! En mijn reu kan deuren open maken dus helaas

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 18:32

Waarom laat je er niet een helpen?

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 18:35

Omdat ik eerst mijn reu ga laten helpen! En ik geen geld boom heb om ze allebei te laten helpen dus eerst hij dan zij!

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 18:42

Ik vroeg niet waarom je haar niet liet helpen maar waarom je er niet eentje liet helpen maar dat ga je dus wel doen. :')

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 19:01

Haha ik las waarom laat je haar niet helpen een en 1 verkeerd gezien! Maar ze worden uiteindelijk beide geholpen. Zij is ook nog niet heel oud en wil haar eerst volwassen laten worden. Hij is nu 3 en uitgegroeid dus tijd om te laten doen.

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 20:10

LinsxDot schreef:
Klopt! Ze gaat er af en toe nog wel in liggen met een kluifje maar ben wel van plan om die te ruilen met een mand over een tijdje!
Het is natuurlijk wel dat als mijn teefje loops word ze wel weer in de bench moet als ik weg ben aangezien ze dan niet samen kunnen! Wil geen pups :') maar dat gaat dan om 2,5 week



Echt super dat je het geprobeert hebt!
Oh...word ze loops en je hebt een reu?Sterkte! :+
Probeer je geduld te bewaren...en kijk uit,reutjes eten zich gewoon door een deur heen.En een loopse teef is vreselijk,helemaal jouw hond niet meer.Alleen maar bezig met andere dingen.

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 21:36

geerke schreef:
...en kijk uit,reutjes eten zich gewoon door een deur heen.En een loopse teef is vreselijk,helemaal jouw hond niet meer.Alleen maar bezig met andere dingen.


Hier 2 teven en 2 reuen , allen intact.
1 reu slaapt in dezelfde ruimte als een van de teven (elk een bench) en eentje in de gang.
Overdag samen, onder toezicht van mij. Reuen weten dondersgoed dat ze er niet op mogen.
Enkel buiten apart en niet op dezelfde plaats uit laten.

Nooit problemen gehad, respecteren hun plaats, reuen zijn amper zeurderig en eten ook gewoon normaal en de teven gedragen zich hier zeker niet anders dan normaal.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Hond vervuilt haar bench

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 21:56

Mijn reu weet niet eens dat die reu is hihi gaat gelukkig tot nu toe goed! Alleen dat ik ze in de gaten hou voor zekerheid mijn reu is over het algemeen een onwijze watje

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:18

Over deze hond is al eerder een uitgebreid topic geweest. Daaruit valt heel duidelijk op te maken dat er geen enkele leiding en structuur in huis is en dat bij ts geen enkele basiskennis van honden gedrag aanwezig is, laat staan de capaciteit om een Amstaff op te voeden.
Ts voelt zich echter erg snel aangevallen als mensen die wel kennis van zaken hebben goede raad geven.
Ts doet nu heel verontwaardigd als gezegd wordt dat de hond misschien niet op haar plaats is, maar heeft eerder zelf aangegeven dat als de situatie niet veranderd (met name het slopen), de hond weg gaat.
Ik heb toen aangegeven dat het de zoveelste ondoordacht genomen Staff is die straks in het asiel beland. Dit werd me uiteraard niet in dank afgenomen.

Dit niet zindelijk zijn is symptoomgedrag van een hond die geen stabiele thuisbasis heeft en geen zorgvuldige opvoeding krijgt.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 22:26

Ik heb nooit gezegt dat de hond weg gaat! Dus snap niet dat je met onzin loopt te modderen! Heeeeeel jammer dit en verzoek je ook vriendelijk om uit me topic te gaan en je onzin ergens anders re verspreiden. En vind erg fijn dat jij de kennis van mij via een beeldscherm kan bepalen :')
Het laatste wat ik zou doen is mijn hond op makrtplaats zetten omdat even niet gaat zoals het hoort.

En de hond is wel zindelijk alleen in de bench niet wat nu ook opgelost is erg jammer dit!
Slopen doet ze ook niet meer dat had met haar leeftijd te maken.
Mijn reu is een prima opgevoede hond niks mis mee hoor luisterd prima zindelijk en onwijs lief. Mijn teefje is ook een prima hond alleen hadden we even een andere route nodig. Is dat dan zou fout? Nee jullie kwamen met hele andere dingen
Laatst bijgewerkt door LinsxDot op 30-01-17 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:30

Doe maar niet zo schijnheilig hoor, je hebt het me zelf gemaild.

Maar als er veel kritiek komt gaat het ineens vanzelf beter. Zodat je weer aardige reacties krijgt.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 22:31

Ga hier niet meer op in hele fijne avond verder

kiwiwitje

Berichten: 20166
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:45

verkeerde topic.