Nee er wordt niet gerookt en we hebben ook geen luchtdingen in huis. Ik had al gezien dat dat niet bevordelijk is. Heb ook de deur van de kattenbak eraf gehaald, om te voorkomen dat het te stoffig wordt. Ik hoop dat ik straks de medicatie op kan halen. Klaaz is nog steeds erg duf. Maar dat kan ook door de medicatie komen..
c_alsemgeest
Geplaatst: 01-12-17 14:01
Duim zo erg met je mee dat die snel op gaat knappen!
Ik maakte me vandaag toch weer erg zorgen. Morgen beginnen we de behandeling. Gelukkig was hij vanavond weer lekker aan het spelen en jagen, dat stelde me enorm gerust!
Arme Klaaz. Mijn kater heeft al jaren chronische bronchitis met longemfyseem en krijgt 2 keer per dag medicatie met het masker.
Ik weet niet welke medicatie je hebt gekregen maar ik haal de medicatie voor mijn kater bij de humane apotheek. Scheelt echt veel. Hij krijgt flixotide.
Sterkte met hem.
Anoniem
Geplaatst: 02-12-17 13:08
Thanks. Ja ik had al begrepen dat ik dat ook bij de apotheek kan halen. Dat ga ik voortaan ook doen, omdat mijn dierenarts wat verder rijden zit. Ik hoop ect dat het masker vandaag binnen komt, al is Klaaz alweer een stuk beter te pas gelukkig. Gisteren was ie weer heerlijk aan het spelen en racen en zijn ademhaling is bij vlagen ook beter.