Vanochtend om 6 uur was ik al wakker. Ik dacht alleen maar: Karmaaaa! Stiekem vond ik het ook wel spannend, want ja dit is onze eerste pup!
Na alles klaargezet te hebben (waterbakken gevuld en laatste check of alles veilig was en opgeruimd) gingen we naar Lelystad. Om 9 uur waren we daar. Na wat kletsen en koffie hebben we het papierwerk doorgenomen (contract en verzekering) en kregen we het puppy pakket en het voer. Wij hadden nog cadeautjes voor de fokster. Ze hield zich groot maar ik zag aan haar dat het haar wel wat deed. Is ook niet gek na 8 weken met de pups. Je krijgt toch en band.
Toen mocht haar bandje om! De familiefoto werd gemaakt:

En hup, de auto in! Ze vond het reuze interessant en keek vrolijk om zich heen. Dat had ik niet verwacht. Het was geen enkel probleem!

Thuisgekomen kwamen we uit de auto en deed ze een onwijs grote plas. Die had ze heel keurig ingehouden! Na een heel klein stukje wandelen gingen we naar binnen. Aan het riempje hebben we haar de benedenverdieping laten verkennen en lieten haar de bench zien waar ze een lekker kluifje kreeg. Die viel in de smaak!!

Uiteindelijk kwam ze uit de bench en sindsdien zitten we in een roulatie van met name veel slapen, spelen, soms even kort wandelen, plassen en poepen en knuffelen.

Ze heeft al een paar ongelukjes gehad maar dat komt omdat we nog niet snel genoeg waren.
Laatste paar keer is het goed gegaan, we weten al iets beter wanneer ze moet. Ach dat komt wel!

Uitlaten snapt ze nog geen snars van. Hoewel kleine stukjes al goed gaan als we lokken met wat lekkers. Maar alles is veel te interessant en blaadjes zijn heeeel leuk om mee te spelen!!
Haar bench vind ze nog niet heel tof dus ben benieuwd hoe het gaat vannacht. De poezen vind ze interessant maar ze rent er niet achteraan en blaft ook niet!! 

Al met al gaat het best goed!! We hebben onze handen vol aan haar.
Het is een boef, totaal niet bang of onder de indruk!! Ze vind het wel prima hier.
Nou ik zal regelmatig updaten geven natuurlijk! Ben vooral heel benieuwd naar de eerste nacht. Mijn man slaapt naast haar op een luchtbed.
Wens ons succes. 
Pootjes en likjes van Karma