Dat jullie niet overtuigd zijn van een kind hoger in rang, is voor mij net zo verbazend als andersom hoor!
Je bevestigt gewoon van bij de geboorte al het mens zijn (en dus belangrijker zijn) van je kind. Maxi cosi's worden niet op de grond naast de hond geplaatst, maar gewoon op tafel. In de kinderkamer komt de hond niet, punt uit. Speelgoed van je baby, dat mag overal in huis liggen, de hond komt er gewoon niet aan! Ik kan hier de knuffels van m'n kind vermengen met die van de honden, ze zullen nooit iets van haar aanraken, ze halen die van hen er uit.
Als m'n kind naar de hond kruipt terwijl die net per ongeluk toch een botje eet, dan laat die onmiddellijk los en loopt die weg (hoef ik zelfs niet te zeggen). Tijdens het eten van hetzelfde, mijn honden zullen nooit bij haar gaan schooien of stelen. Maar als ze zelf haar eten uitsteekt (en dus teken geeft dat ze wil delen), komen ze met veel plezier bij haar eten. En ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan zo...
Dus ja, in dit gezin staat het kind hoger in rang. Dat komt omdat ik de roedelleider ben en beslis wie waar staat.