Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yenni schreef:Jeetje wat een reacties weer![]()
Ik vind het nog fijn dat ts blijft reageren.
Ts:
Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn want ik heb daar niet de kennis voor maar het is wel vervelend.
Toen jouw oom is overleden (gecondoleerd trouwens) is het poepen in huis toen begonnen? En is de hond ook meteen bij jouw oma in huis gekomen?
Wat ook zou kunnen is dat de hond gewoon die verandering niet aan kan. Hond is al 12 jaar bij baasje en opeens word hij bij jouw oma neer gezet (niet dat zij niet goed voor hem zorgt) en voor een hond kan dat heel raar zijn.
Ik ben het eens met de bokkers die zeggen dat de hond een bekeken moet worden door een DA. Ook ben ik het eens met de veranding voor het voer.
Onze hond kreeg ook altijd supermarkt voer. Ze had sinds een jaar diaree en poepte 3-4 x in een rondje lopen van 20 minuten. Wij hebben met de dierenspeciaalzaak overlegt voor ander voer. Ze heeft geen diaree meer en poept nog maar 1 x per rondje.
Het hoeft niet het aller duurste voer te zijn want dat zou ik ook niet doen. Maar wel goed voer.
En een check-up bij de DA kan nooit kwaad. Weten jullie hoe het met de hond gaat en kan dit probleem besproken worden en de hond ik weer eens nagekeken.
Kan je niets bespreken met je familie of kennissen om bij allemaal 5 euro bij te leggen? En misschien wilt een familie lid je wel naar de DA brengen?
Ik hoop dat je wat met de tips kan.
Gr Yenni
Miranda95 schreef:Yenni schreef:Jeetje wat een reacties weer![]()
Ik vind het nog fijn dat ts blijft reageren.
Ts:
Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn want ik heb daar niet de kennis voor maar het is wel vervelend.
Toen jouw oom is overleden (gecondoleerd trouwens) is het poepen in huis toen begonnen? En is de hond ook meteen bij jouw oma in huis gekomen?
Wat ook zou kunnen is dat de hond gewoon die verandering niet aan kan. Hond is al 12 jaar bij baasje en opeens word hij bij jouw oma neer gezet (niet dat zij niet goed voor hem zorgt) en voor een hond kan dat heel raar zijn.
Ik ben het eens met de bokkers die zeggen dat de hond een bekeken moet worden door een DA. Ook ben ik het eens met de veranding voor het voer.
Onze hond kreeg ook altijd supermarkt voer. Ze had sinds een jaar diaree en poepte 3-4 x in een rondje lopen van 20 minuten. Wij hebben met de dierenspeciaalzaak overlegt voor ander voer. Ze heeft geen diaree meer en poept nog maar 1 x per rondje.
Het hoeft niet het aller duurste voer te zijn want dat zou ik ook niet doen. Maar wel goed voer.
En een check-up bij de DA kan nooit kwaad. Weten jullie hoe het met de hond gaat en kan dit probleem besproken worden en de hond ik weer eens nagekeken.
Kan je niets bespreken met je familie of kennissen om bij allemaal 5 euro bij te leggen? En misschien wilt een familie lid je wel naar de DA brengen?
Ik hoop dat je wat met de tips kan.
Gr Yenni
Hond kwam dagelijks bij me oma samen met me oom en me oom heeft meerdere keren in het zh gelegen en toen was de hond ook bij me oma en vanaf zomervakantie 2015 zijn ze beide niet meer weggeweest van mn omas huis omdat me oom toen erg ziek was mocht hij niet meer weg.
Mag ik vragen wat voor voer jij voert? En wat de kosten zijn?
future_vet schreef:Nog een vraagje ts, hoelang wordt de hond s ochtends uitgelaten? Misschien krijgt hij gewoon niet de tijd om te poepen, zo vaak hij nodig heeft.
5x poepen is echt heel veel en dat heeft wel met het voer te maken. Als je maandag toch naar de dierenarts gaat, vraag hem anders welk budgetmerk nog het beste is voor de hond.
Ik vraag mij ook af in hoe verre er getest is met ander voer, vaker voeren etc.
De broodjes met leverworst kun je weglatendaar worden de darmen niet blij van
Miranda95 schreef:future_vet schreef:Nog een vraagje ts, hoelang wordt de hond s ochtends uitgelaten? Misschien krijgt hij gewoon niet de tijd om te poepen, zo vaak hij nodig heeft.
5x poepen is echt heel veel en dat heeft wel met het voer te maken. Als je maandag toch naar de dierenarts gaat, vraag hem anders welk budgetmerk nog het beste is voor de hond.
Ik vraag mij ook af in hoe verre er getest is met ander voer, vaker voeren etc.
De broodjes met leverworst kun je weglatendaar worden de darmen niet blij van
Hond wordt sochtends buiten gelaten tot hij zn behoeftes heeft gedaan dus gepoept en geplast dan kan hij na binnen en qua voer hebben we toen veel dingen getest weet zo niet meer wat allemaal.
Miranda95 schreef:De hond zit niet alleen beneden en ook niet in de bench.
Ik weet niet of t puur eigenwijzigheid is of medisch
De hond doet het verder goed op bonzo dus dat laten we zo. En zoals k al zei hij krijgt alleen om.5 uur brokken
xDenies schreef:DatBenIkNou schreef:Eerst even 1 minuut in de magnetron zetten, kou eraf en 1x per dag voeren.
Dit wordt toch wel heel erg afgeraden hoor ... maargoed.