Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eponine schreef:Shar pei zijn wel gevoelig voor incontinentie na sterilisatie. Maar ik begrijp dat ze er echt gewoon voor gaat zitten? Als ze gaat zitten tenminste, want de mijne tilt gewoon haar poot op hahaha, net terug van woofstock, ze heeft zich prima gedragen!
YamaSaki schreef:Opzich zit ze op dat gebied dan wel weer goed in elkaar haha, dus dat zal niet helpen bij dr.
Het knopje "ik moet" ontbreekt gewoon helaas.
Maar hopelijk lukt t es om urine op te vangen, dan kunnen we lichamelijk alles uitsluiten.
Aaahw Zoran de rimpelkoning!![]()
eponine schreef:Wat een dotje is het! Ben nu wel een beetje weemoedig, vrienden hebben net hun tweede hondje uitgezocht bij de fokster, pupje is een dag oud. Dan denk ik weleens..als zij dat kunnen, waarom ik dan niet?
Ons peitje is niet heel sociaal naar vreemden, dat hoort ook niet bij het ras hoor hahaha! Maar ze gedoogt ze, ik noem haar altijd arrogant, een echte snob is ze.. Maar voor ons is ze lief en dat is het belangrijkste.
Maar zolang Zoran nog zo onbevangen is, zou ik elke kans aangrijpen om hem met zoveel mogelijk mensen, jong en oud, in contact te laten komen. En ook met staniele volwassen honden. Ik ben van mening dat honden sommige stukken qua opvoeding echt van andere honden moeten leren.
Geniet maar van het kleine manneke!
En nu gauw een fb profiel aanmaken en je pupje delen op de friends of shar pei fb hahahaha!