Kinke schreef:kimmie261, jij focust allen op het geld wat iemand er voor over heeft en dat jij zonder problemen dat geld zou uitgeven. Vind jij het echt eerlijk om een dier wat blind en angstig is te laten opereren en een lang revalidatietraject te laten ondergaan?
grappig ...ik reageer juist erop omdat iedereen valt over die 3000 euro...

en aangezien ik de hond niet ken,de mensen niet ken de situatie waarin deze leeft niet ken zeg ik ja hoor,de hond fuctioneert nu ook,zonder die knieproblemen had deze misschien nog wel 6 jaar rondgelopen,dus aan de eigenaar de beslissing te nemen of deze het hondwaardig vind om te laten opereren,daar hoef ik mijn mening niet over te geven,is gewoon niet relevant!
en ik heb nu in de afgelopen jaren 7 kniebandjes laten opereren,maar ze lopen gewoon heel snel weer mee hoor ,revalidatie valt echt reuze mee...
het is gewoon dat als je het veel meegemaakt hebt dat je iets makkelijker wordt,maar 2 weken na de operatie zijn honden gewoon blije honden ...

nogmaals van die operatie zelf zou ik niet koud of warm van worden..kan mij wel ernstig voorstellen dat je gek wordt als je het geld er niet voor hebt en je weet dat je ip je hond wel kan behouden met zo'n operatie..