Ieder verwerkt het op zijn eigen manier. Als jij eerst de mand nog neit kwijt wil zeg het tegen je ouders.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariett schreef:Little_Gift schreef:Jammer... maar waarom zo lang gewacht toen je merkte dat er een bult kwam te zitten na de operatie?
Zoiets aankijken is nooit een goede beslissing...
TS is 15 en haar hond is verdorie overleden. De meeste mensen zullen überhaupt niet zo snel opnieuw naar de dierenarts gaan. TS heeft er volgens mij alles gedaan om haar hondje te helpen, en dat is dan ook gelukt. Beestje is nu zonder te veel pijn gegaan, lekker in zijn slaap in plaats van leeggebloed.
drawerlover schreef:Bedankt allemaal
Ik heb goed geslapen gelukkig. Was ook wel nodig. Ik heb die nacht ervoor al slecht geslapen en al dat gehuil heeft me ontzettend moe gemaakt. Wat zullen de eerste dagen zonder Sies raar zijn. Ik mis nu al haar gepiep aan de trap omdat ik naar onder moet komen. Dat deed ze altijd 's morgens in het weekend of in vakanties. Mam en pap willen de mand weg doen en er een kleinere neerzetten voor max maar ik heb het idee dat we die mand moeten laten staan. Want dat was Sies zijn plekje. Maar ik heb daar helaas niets over te zeggen
Ik vind het nog het ergste dat ze op 4 mei is overleden. Dodenherdenkingsdag. Dan word je er makkelijk aan herinnert elk jaar.
Little_Gift schreef:Jammer... maar waarom zo lang gewacht toen je merkte dat er een bult kwam te zitten na de operatie?
Zoiets aankijken is nooit een goede beslissing...
Maflinger_S schreef:Drawerlover, ik vind je een topper. Ondanks het grote en toch wel onverwachte verlies van Sies heb je je gevoel voor humor nog en probeer je er het beste van te maken. Zoals je zelf al ervaart is Sies nog ergens in de buurt, zij het in een andere vorm.
Yenni schreef:drawerlover schreef:Ja alleen dat favoriete speeltje is ook het favoriete speeltje van max
En die leeft nog hoor. Dus die laten we mooi liggen
Oh oeps! Haha zeg maar tegen Max dat hij een ander speeltje uit moet zoekenhaha nee grapje. Geen andere dingetje van haar wat ze graag deed?
Jeika schreef:heel veel sterkte... wat naar dat ze het niet heeft overleefd. wel fijn dat je een aandenken gaat maken. en ikzelf vind 4 mei juist een "mooie" datum. dan is iedereen aan het herdenken, en dan herdenk jij niet alleen de doden, maar ook jouw eigen Sies.
Little_Gift schreef:Rotreactie, temmen, enz enz blabla bla.... sinds wanneer mag een doodnormale vraag niet meer gesteld worden dan?!
En je kunt het ook zien als een goedbedoelde tip hé! In het vervolg niet meer aankijken en meteen gaan... het is nu eenmaal wel een waarheid wat ik schrijf!