Hou rekening dat de eerste keer bevallen soms 36uur op voorhand al doet temperatuur zakken en voorweëen veroorzaken Alvast succes gewenst en dat er gezonde pups ter wereld mogen komen!
Ik zag gister avond dit topic voor het eerst en heb het toen helemaal doorgelezen. Nu open ik het internet op mijn telefoon en dit is het eerst wat geopend word. Wat leuk dat ik nog net 'op tijd' het topic heb gezien voor de bevalling
Ik wens je heel veel succes en plezier tijdens de bevalling en met de pups! Ik weet zeker dat dat goed moet komen bij jou En inderdaad, zoals de rest zegt, schrijf alle extra kosten op en klop bij de vorige eigenaren aan! Ik volg ook, ben heeel benieuwd naar de pups!
Ik zie ineens je topic en zoals velen verbaas ik me enorm over de vorige baas, maar jij hebt zo te zien al veel plezier met je nieuwe hond. Ik ben erg benieuwd naar je puppies, spannend hoor!!! heeft de d.a je ook informatie gegeven?
Ik zag dit topic net pas, ik schrok eerlijk gezegd van de (re)acties van de vorige eigenaar. Ze mag blij zijn dat ze bij jou is, want wat doe jij ontzettend goed je best voor haar! Veel succes met de bevalling, straks kan je lekker genieten van de puppy's!
Gefeliciteerd! Blij voor je dat er 'maar' 2 in zaten. Dat valt voor een oepsnestje, waarvan je niet eens wist dat de teef drachtig was, prima te overzien. Maar wel van genieten hoor!
Kosje4
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-16 12:41
Zo even 2 mooie fotos gemaakt met de camera Het zijn 2 teefjes
Aaaahh wat een dotjes! Mama is ook heel erg knap. Je hebt t echt super gedaan TS!
beatje
Geplaatst: 12-04-16 12:54
De mam was toch een staf he?Ben nu echt benieuwd wat de papa is geweest.Voor volle stafs zou je ze iets korter nog van haar verwachten. Gelukkig maar 2 pups. Gefeliciteerd in ieder geval met het stel.