Boxer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 22:40

Och wat een snoetje, de kleine Lola! Waar komt ze vandaan?

En de bejaarde dame hierboven, heerlijk om te zien. En wat een ontzettend respectabele leeftijd <3

Onze Xerox is 11 en geniet van een goed pensioen... Het is de meest bijzondere hond die ik ken. :)

Afbeelding

Bonnelover

Re: Boxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:19

Afbeelding
Afbeelding
Wat leuk, ook een witte Boxer. Die van ons is een herplaatst. Twee reuen die goed met elkaar overweg kunnen. Zelfs de 2e mand weggehaald, liggen altijd samen in een.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:26

Die van mij is 6 jaar geleden uit het asiel gekomen. Hij mankeert nogal wat waaronder allergieën, wit is geen fijne kleur... Gelukkig hebben we alles onder controle. :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:40

Afbeelding

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:41

Hyawatta ; ohhh wat een heerlijk grijs koppie en wat een fantastische leeftijd!

Wijslander ; Lola komt uit Drenthe, een echte balderbusse!

Echt leuk al die boxerfoto's! Voor ons het leukste ras wat er bestaat.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 00:20

Bij hans of bij Mardi weg?

Wij hebben ook een balderbusse, een van 2 jaar alweer. Hij is zeker allemansvriend wat bij de meeste Boxers wel word gezegd. Hij is zeer waaks, voor mij en ons gezin echt de grootste vriend maar vreemden word op ons terrein flink op gewaakt en buiten eigen terrein voornamelijk genegeerd. Voor mij is hij dan ook een geweldige hond, heb hem ook zelf met de fokker samen geboren zien worden.

Lekker eigenwijs koppie trekt hij altijd :D
Afbeelding

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 01:29

Ohh boxers <3

heerlijke honden, heb er jaren een gehad maar durf het nu niet meer aan door alle kwalen die ze hebben...mijn boxer heeft helaas maar 8 jaar mogen worden door kanker. Het was de liefste leukste, liefste hond die ik ooit heb gehad. Mijn maatje, mijn alles. Is nu al 5 jaar in de hondenhemel maar heb nog steeds verdriet om hem (ondanks mijn huidige 2 honden waar ik natuurlijk ook veel van houd). Sun, ik mis je verschrikkelijk.......zo lief, zo vriendelijk, zo'n lief en groot hart had je. Overal los mee naar toe, zo makkelijk en betrouwbaar.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 01:55

Een heerlijk ras! <3 Toen ik klein was hadden mijn ouders een boxer. Ik heb alleen maar mooie herinneringen aan die hond.
Eén van mijn honden is boxer X labrador. Zijn kop is die van een labrador, ongeveer. Maar ín zijn kop is het de boxer. Een geweldige, grappige, energieke en grote pup voor het leven. :)

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:14

Seven ; bij Hans!
Wat een leuke foto zeg! Een echte gezinshond.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:18

Ja kido is echt de baby bewaker, is vreselijk lief en zacht met de kleine maar houd vreemden in de gaten of ze dat ook wel zijn. Tis een top hond.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:36

Wat leuk weer leven in de brouwerij.

Wij hebben nog steeds Do. 3 augustus is ze jarig en wordt ze 8 jaar. We hebben gezondheidstechnisch wel heel veel te stellen met haar. Allergieën, spondylose, artrose, neustumor en wellicht nog wel wat dingen die ik vergeet. Ze hobbelt nog steeds mee, speelt met onze engelse springer en ik heb haar toch nog maar ingeschreven voor een balans cursus. Puur voor de leuk en als een kwartier van het uur genoeg is dan doet ze maar alleen lekker een kwartier mee.

Hyawatta wat mooi zeg een boxer van 14, hoop doet leven :) Weet jij toevallig welke lijnen erin zitten?

Kiki1976 ik snap je twijfel heel goed, vooral na wat wij bij Do allemaal hebben gehad zit ik ook in de twijfel. Maar mijn man wil perse een boxer als ze er niet meer is. Daarom ben ik al bijna 2 jaar (vanaf dat we de diagnose van de neustumor kregen) fokkers in de gaten aan het houden. Kijken welke fokkers me aanspreken en probeer ook dingen te lezen over de gezondheid en waar op te letten. Nu kreeg ik dus laatst een artikel over de grootte van de neusgaten welke weer samenhangen met diverse klachten.

Wat leuk om een aantal balderbusse te zien. Een van de fokkers op mijn lijstje. Mij wens is ooit nog een tegen het zwarte aan boxer te kunnen hebben.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:09

joyce83. dat zeggen mijn man en ik ook beide, eens een Boxer altijd een Boxer. Maar vind het zo moeilijk omdat we er nu al 3 redelijk jong hebben moeten laten gaan.
Onze eerste reu had een tumor die was begonnen op zijn alvleesklier, vergroeid naar maag en darmen. En dat op zo'n jonge leeftijd. Moet wel zeggen dat ze dit bij de kliniek ook nog nooit gezien hadden. De leeftijd niet en ook de manier van vergroeien niet.
BIj onze laatste teef zat het in haar keel en buikholte, beide op de lymfeknopen.
Maar het karakter blijft enorm trekken.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:36

Lijkt me ook heel moeilijk hoor! Wij hebben 2 jaar geleden onze boxer x amerikaanse stafford laten inslapen en dat beeld gaat nooit meer van mijn netvlies.
Wat een verdriet!

Maar nu verheugen wij ons ontzettend op Lola!
Nog een foto? *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:15

Joyce83 ik durf het niet te zeggen. Ze is eigenlijk van m'n zus maar woont bij m'n ouders, anders was het vanaf een paar jaar terug al iedere dag auto in en uit om haar naar m'n ouders te brengen dus toen hebben we haar maar hier gehouden.
Ze komt bij vanvonabox vandaan in Enschede. Hadden er nog 1 een gele teef maar zij heeft helaas maar 9 mogen worden door 1 hele zware epilepsie aanval. Heb ik hier geen foto van op staan. Was ook een geweldige hond. Altijd actief, mooi gespierd en was nog in topconditie. Was ook al zo lekker grijs.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:36

hyawatta, wat grappig onze laatste Boxer kwam ook van Vavonabox vandaan. Super mensen overigens!

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:14

Dat is toevallig idd. Idd leuke mensen, lang geleden al?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:54

hyawatta schreef:
Dat is toevallig idd. Idd leuke mensen, lang geleden al?

Ja alweer 10 jr terug dat we bij hun waren. Wel via de mail en telefoon nadien nog contact gehad.

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:09

Oké idd ook alweer lang geleden.wij alweer 14 jaar dus en m'n zus heeft ook nog contact gehad met hun idd. Toen haar andere hond ingeslapen werd heeft ze dat ook nog gemaild naar hun idd.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 15:07

In het kader van durf te vragen: O:)

Heeft iemand hier zin om 6, 7 en 8 september op onze honden te passen? Een gecastreerde Boxer reu en een intacte Franse Bulldog reu? Ze kunnen helaas niet met katten.

Gaat om deze snoetjes:
Afbeelding
[/img]

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:32

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lola is 5 weken en mocht vandaag voor het eerst naar buiten.
Ik verbaas me er echt over hoe snel ze groeien!

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 08:00

Wat een scheetjes! Ik ben helemaal van de witte boxers, geweldig met die 2 bruine oortjes!

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:19

HAHAHAH wat een bekende foto's joycexlynn12 die heb ik op Facebook voorbij zien komen. We stonden ook op de wachtlijst daar voor een reutje maar zijn nu de trotse baasjes van Katmando Balderbusse en natuurlijk onze Mike (Aras Balderbusse) beide ook bij Hans vandaan. Mike is net 2 en Eddie bijna een jaar

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 14:15

Wat leuk je hier ook tegen te komen!
Heerlijk om te zien wat voor huisje Eddie heeft gekregen!!

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:20

Dank je we zijn ontzettend blij met onze balderbusjes, wat een fijne en vriendelijk honden. Ik mocht toen we Eddy ophaalden even stiekem in de werpkist gluren. Pups waren toen 2 weken toen waren ze al zo lief maar ze worden steeds knapper. Je gaat zeker een fijne hond hebben aan Lola veel plezier en geluk met haar

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:48

JoycexLynn12 schreef:
[ [url=m/45cToz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MOHdCx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EfNTdo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lola is 5 weken en mocht vandaag voor het eerst naar buiten.
Ik verbaas me er echt over hoe snel ze groeien!

Ohhhh <3 <3 Prachtig!