lor1_1984 schreef:
Mooi zo!
Ik vind alleen de vacht op de kop er raar uit zien, is dat toch die huidziekte, of lijkt dat maar zo?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

secricible schreef:[ [url=m/MmkebV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zeg gewoon maar even niks meer... Deze gedragstesten zijn niet genaakt voor akitas en geen enkele akita komt daar doorheen. Lot van Djeno lijkt duidelijk... Ongelooflijk gewoon... Egotripperij...
secricible schreef:Deze gedragstesten zijn niet genaakt voor akitas en geen enkele akita komt daar doorheen.
Kuggur schreef:secricible schreef:Deze gedragstesten zijn niet genaakt voor akitas en geen enkele akita komt daar doorheen.
Dat is vreemd, zijn Akita´s geen honden?
Ik ken deze tests niet zo, maar is de bedoeling niet om dagelijkse risicovolle situaties te simuleren om zo te kijken hoe veilig het gedrag van de hond is?
Wat voor conclusie over het ras Akito zou ik moeten ik trekken op basis van jouw bewering...?
maar ja voor de kleine zijn we ook het laatste station. We waren toen de laatste kans voor haar om een leven buiten het asiel te krijgen vanwege ernstige angstagressie. En het gaat hier heel goed, mits een aantal regels goed nageleefd worden en ik allert ben bij introductie van onbekende mensen.
kohtje schreef:Wat een vermenselijkt stuk. Als er geen hond door die test zou komen dan bestond die test ook niet. (hier zouden ze er alle 6 door komen)