Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

riekie1984 schreef:Ik ben om, als ons huis ooit een keer minder huisdier vol is wil ik een Ragdoll....of 2 of 3 haha
Wat een heerlijk stel!!

riekie1984 schreef:Worden ze nou ook al vroeg gereserveerd als moeders nog dragend is of nog eerder?
Vind samen met mijn man de noorse boskat of de maine coon ook mooi maar deze hebben (vooral bij mij) de voorkeur hoor, zo chique deze poezels!

riekie1984 schreef:Bedankt voor de info en kan me er helemaal in vinden dat je ze pas weg doet als een klik is!
Wist niet hoe het bij kattennestjes ging, want bij honden hoor je regelmatig dat ze een hondje krijgen uit een nest wat nog moet komen zeg maar...

Het is dat ik er al één heb en die vind andere poezels écht niet lief maar anders...
Mayasfrenk schreef:Ik als totale leek op het gebied van katten vraag me toch eigenlijk wel af waarom zo vroeg sterreliseren? Is dit niet erg belastend voor zo'n jong dier? En breng je de hormonen niet uit balans tijdens de groei? Of heeft het juist grote voordelen zoals bij honden het voorkomen van kanker etc?
Wat ontzettend schattig, die pootjes
Mayasfrenk schreef:Bedankt voor de informatie. Erg interessant onderzoek ook( tweede link)!! Ik bedoelde ook absoluut niks negatiefs met mijn vraag ik had er alleen nog nooit van gehoord vandaar. Dusss weer on-topic. Ahhhh ze zijn wel echt te schattig. ...