Yinnar schreef:En over dat hulpeloze dieren laten doodgaan, dat leren ze mij inderdaad is sommige gevallen.
Niet elk dier valt te redden! Wij hebben toevallig laatst ook een lammetje gehad dat geboren werd maar helemaal misvormd was. moet je dat dier dan maar laten leven kost wat kost of gewoon zorgen dat hij dood gaat
Dit lees ik al in één van je posten. Je krijgt het met de paplepel ingegoten dus je weet niet beter. Zegt uiteraard niet of dit de juiste manier is.
qoute dan het hele bericht, dan die je dat we ze helemaal niet laten doodgaan, dat is alleen wat iemand suggereerde, en daar reageerde ik op. En laten doodgaan bedoel ik hier niet zoals je het óók kunt lezen.
Maar als je het in context ziet ziet ieder normaal mens dat.
romyloverrr schreef:Watblieft?! Doe even normaal zeg!
Mijn ouders zijn boeren die hard werken en van dieren houden!
Maar dat hebben ze zich er wel zelf naar gemaakt in ons geval.
een lammetje was bij ons een helling afgevallen (zuid-limburg) en had zijn nek gebroken.
Iemand had de dierenambulance gebeld (is ook goed, al is het logischer gewoon even na te vragen aan de buren wie de eigenaar is) en die wilde dat arme dier nog proberen te redden.
Ze wilde dat schaap nog meenemen met de ambulance en proberen te redden, waar je als eignenaar daarna de rekening van krijgt. Terwijl aan dat dier niets meer te redden viel en het echt ten koste van het dier zou gaan.
DAT is pas zielig.
En over dat hulpeloze dieren laten doodgaan, dat leren ze mij inderdaad is sommige gevallen.
Niet elk dier valt te redden! Wij hebben toevallig laatst ook een lammetje gehad dat geboren werd maar helemaal misvormd was. moet je dat dier dan maar laten leven kost wat kost of gewoon zorgen dat hij dood gaat.
Maar raad eens bij wie er elk jaar lammetjes die ziek zijn binnen zitten en zelfs jonge eentjes in de wasbak zwommen omdat een vriend van mijn vader de moeder per ongeluk dood had gereden.
Laatst bijgewerkt door romyloverrr op 18-04-15 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt