Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze slapen samen in de bijkeuken 's nachts.
Honden hebben ook een eigen wil en als ik de onze hun gang laat gaan zouden ze ook mee naar boven lopen. Daarbij vind ik een hond over het algemeen hygiënischer dan een kat. Tenzij het gaat om een binnenkat dan.
. Ze leven bij ons binnen dus vind ik ook dat ze alle ruimte die we hebben mogen hebben, alleen voor me zoontje wil ik dat nu nog niet op zijn kamer. UK_eef schreef:Katten doen waar ze zin in hebben dus die hou je toch niet tegen.
.
Nu mag ze alleen nog maar sochtends op bed om mij wakker te maken en savonds nog even. En in het weekend mag het nog wel af en toe. Ik mis het wel hoor, dat pluizebolletje die tegen je aankruipt
Negerzoen schreef:Dat jullie dat kunnen zeg. Slapen met dieren in bed. Vinden jullie die haren op bed niet vies? Hoe graag ze me ook zouden komen vergezellen, die van mij blijven mooi allemaal buiten de deur
Negerzoen schreef:Dat jullie dat kunnen zeg. Slapen met dieren in bed. Vinden jullie die haren op bed niet vies? Hoe graag ze me ook zouden komen vergezellen, die van mij blijven mooi allemaal buiten de deur
nontie schreef:Mijn collega slaapt ook met haar 2 katten in bed.
Ik persoonlijk vind het erg onhygiënisch en leef ook absoluut niet met haar mee als ze weer eens een nacht wakker is geweest omdat haar katten in de weg lagen, lawaai maakten omdat ze aan het spelen waren o.i.d. Stel je voor dat je kat niet tegen een zetje kan of in de bijkeuken moet liggen...
Nee sorry, voor mij geen huisdieren in bed. De laatste weken dat onze hond nog leefde sliep ze wel bij mij op de kamer, maar in haar eigen mandje naast mijn bed. En overdag nam ik haar mand weer mee naar beneden en kon ze niet zelf naar boven.
Die van mijn collega kunnen dus de hele dag door het hele huis lopen, onder, in en op bed kruipen, wcpottenfestijn houden etc. Ze is er uren mee bezig als haar kat weer in de wcpot heeft gezeten.
Ja sorry je hebt hem zelf geleerd de deur open te doen, daar pluk je nu de vruchten van.
Of is dat anders?
Lig helemaal dubbel hier.
) dus poets regelmatig.