Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Cardy schreef:Heb even niet de kans om alles bij te lezen, want we zitten nog steeds in het ziekenhuis. Wat duurt het lang!
Ze is net voor foto's geweest, krijgt straks een infuus met antibiotica en.. Gaat voor de komende dagen opgenomen worden. Dat hadden we totaal niet verwacht!
Ze zijn bang dat de kat zover gebeten/gekrabt heeft dat ze tot in het gewricht gekomen is. Als dat zo is, dan zal dit operatief schoongespoeld moeten worden.
Wat een schrik zeg, maar blij dat alle artsen zo snel en correct handelen.
Vanavond een beslissing maken over de kat wordt lastig, want mijn zusje wil haar zelf zien. Staat wel in de planning dat ik sowieso samen met mijn moeder bij simba gaan kijken.
Waar dan? Op haar armen?
Pff veel sterkte voor je zusje!

Cardy schreef:Heb even niet de kans om alles bij te lezen, want we zitten nog steeds in het ziekenhuis. Wat duurt het lang!
Ze is net voor foto's geweest, krijgt straks een infuus met antibiotica en.. Gaat voor de komende dagen opgenomen worden. Dat hadden we totaal niet verwacht!
Ze zijn bang dat de kat zover gebeten/gekrabt heeft dat ze tot in het gewricht gekomen is. Als dat zo is, dan zal dit operatief schoongespoeld moeten worden.
Wat een schrik zeg, maar blij dat alle artsen zo snel en correct handelen.
Vanavond een beslissing maken over de kat wordt lastig, want mijn zusje wil haar zelf zien. Staat wel in de planning dat ik sowieso samen met mijn moeder bij simba gaan kijken.
quartel schreef:Het staartje word langer en langer......wat kunnen dingen soms toch raar lopen![]()
Mijn keus zou zijn inslapen en uit laten zoeken wat het nou precies was geweest.
Geen makkelijke keus maar er zullen weinig andere opties zijn.
Later onderzoek zou een hoop vragen kunnen beantwoorden waar je anders mee blijft zitten.
Heel veel beterschap daar en sterkte vanmiddag
sharoontje schreef:Wauw, zit dit topic met verbazing te lezen![]()
Ik wist niet dat katten/poezen zó levensgevaarlijk konden zijn, als ze doordraaien..
Ik wens jullie heel veel sterkte, zowel met jullie als de beslissing over de kat.
(Ben eigenlijk nieuwschierig naar foto's, kan mij er niet zoveel bij voorstellen dat een kat je écht zo kan toetakelen en dat is niet omdat ik jullie niet geloof ofzo, maar ben zelf totaal geen kattenmens en heb nog nooit gehoord dat iemand zó is aangevallen door zijn eigen kat/poes). Excuse me