Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Shirley schreef:En daar is alles over het algemeen ook verpakt en/ of goed afgeschermd
In supermarkten ligt ontzettend veel vers en onafgedekt, denk aan kaas, vleeswaren, brood etc.
Ik zit in de supermarkt net zo min op een hond te wachten als in een restaurant.
dees_daan schreef:Maar in een winkel word ook geen eten bereid en toch staan er flinke boetes op als er een controle komt en er is toevallig een klant met een hond in de winkel..
LadyMadonna schreef:dees_daan schreef:Maar in een winkel word ook geen eten bereid en toch staan er flinke boetes op als er een controle komt en er is toevallig een klant met een hond in de winkel..
Dat geld alleen als er eten wordt bereidt of niet afgedekt ligt. Denk aan supermarkt, slager, groentewinkel. Bijv een Blokker mogen ze, volgens de voedsel en warenwet gewoon in, tevens als een restaurant, tenzij deze een open keuken heeft.
lolotjeh schreef:Klinkt als een dierentuinIn woudenberg heb je een restourand zitten waar jij je hond ook kan meenemen en ook gewoon lekker mee kan uiteten en pindadoppen op de vloer mag smijten en je eetmanieren mag laten vallen.
Maar wel heel lekker te eten is en oh zo pittig voor de lief hebbers.
En zekers de moeite waard om te gaan.

Jennyj01 schreef:Zo zie je maar weer. De een houd niet van honden en de ander niet van kinderen. Ik zou gelijk vertrekken als er te veel kinderen in een restaurant zijn. Vooral als ze niet met mes en vork kunnen eten vind ik dat echt vreselijk.
Shiloh schreef:@Deed_daan Het is niet bij elke hond makkelijk om ze thuis te laten. Voor veel honden mensen is de hond als een kind en echt onderdeel van het gezin en willen ze die er ook graag bij hebben. Zeker als de dag meer inhoud dan alleen maar gaan eten.
Ik ben knettergek met onze beestenboel, maar om een hond (of een ander dier) nou gelijk te stellen aan een mens, dat gaat mij dus echt te ver. (onze hond mag dus ook niet op de bank liggen of naar boven).