Booooo schreef:Miepie77 schreef:Boooo erg naar maar dat ligt dan aan de stichting, mijn honden zijn nl alledrie getest en geen leishmania, als ze het wel hebben word dit eerlijk vermeld en kan je vaak via de stichting goedkoop de pillen hiervoor krijgen, mijn dierenarts heeft dit overigens nog nooit gezegd, die maken zich wel zorgen over hondjes uit het oostblok uit zgn puppyfabrieken. Die worden hier in Nederlad doodleuk door mensen en winkels als eigen fok verkocht. Maar dat zijn geen stichtingshonden.
Dit ligt absoluut niet aan de stichting. Leishmania laten testen zegt helemaal niks. Als ze het nu testen kan er niks aan de hand zijn, maar als het een week later actief is geworden kan je hond al jaren lang Leishmania hebben.
Mijn honden hebben het alle 3 niet en meer mensen in mn omgeving met buitenlandse honden niet, ben bang dat je gewoon pech hebt, net als je van een Nederlandse fokker HD of kennelhoest kan meenemen zonder dat je dit weet
en trekken vaak hun eigen plan, galgo's zijn wat onrustiger (niet alle hoor) 
het zijn zulke leuke honden! Maar te veel mensen nemen een husky voor de looks..