Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse_123 schreef:Wat een leuk topic, ik heb mijn aquarium al een half jaar, maar ben nog niet echt ver met inrichten. Plan is (al heel lang), om een blauwe kreeft erin te stoppen, maar als arme student loopt het project een beetje langzaam.
Op zich wel leuk, aangezien ik misschien een keer in de twee maanden iets ervoor koop, ik kan wel leuk kijken hoe het vordert. Tot nu toe alleen spongebob en zijn ananas, op een zwarte steentjes grond. De filter en verwarming heb ik ook al. Volgende aankoop wordt kiemhout en daarna plantjes. En dan alles een tijdje laten draaien, neon tetra's erin en tegen die tijd kan Leendert erin. En ja, Leendert is de naam die mijn kreeft al een half jaar heeft, zonder dat ik een kreeft heb
Dimphyl schreef:ga hier toch even een vraagje neergooien..
als ik 's ochtends het licht van mijn nieuwe aquarium aan doe, zijn de vissen heel flets van kleur.. na een uurtje ongeveer hebben ze weer hun eigen felle kleurtjes.. dit is me bij mn andere aquarium nog booit opgevallen..
iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
moet er misschien wel bij vermelden dat er op het nieuwe aquarium nog geen tijdschakelaar zit voor het licht, op de oude wel.