. Wel een relatief jonge hond, want ik wil hem wel lang houden, maar er worden zoooveel puppy's gefokt... ik geef liever een 'oudere' hond een plekje. Ik denk dat je daar net zo'n goede band mee op kunt bouwen als met een puppy.Hoewel ik natuurlijk enorm van puppy's hou en me dat ontzettend leuk lijkt hoor!Maar ik zat te denken... ik ben nu op zoek naar een nieuwe baan en een nieuw huis. Ik ga in het onderwijs werken. Als ik ga wonen waar ik werk, heb ik in de tussenuren ook nog tijd om terug te gaan naar de hond, en natuurlijk voor en na school
. Dat is misschien wel een soort mogelijkheid voor in de toekomst...
en zeg dan " je laat je kind toch ook niet zolang alleen " ... En ik heb geen hond om hem alleen te laten zitten
Ik ben echt gezegend met deze oplossing , anders weet ik niet of ik een hond had gehad. 
. Ik sprak nooit collega's in tussenuren en ik wilde op zich ook niet met de auto, maar met de fiets (anders kost het ook nog veel benzine). Maar dat moet ik op het moment zelf inderdaad zien. De lessen hier duren ook 50 minuten. maar bedankt voor de waarschuwing