Ik wil me ook graag aansluiten

Ik heb nu een 9 maanden oude poes, Lyla. Haar fokker is nu geregistreerd inclusief cattery naam en poes en kater getest op de hele mikmak, maar dat was de fokker nog niet toen Lyla kwam.
Geen papier dus, maar daardoor werd een gezonde Brits korthaar wel opeens financieel bereikbaar voor mij
En van dit kleine mupseltje...

Is ze uitgegroeid naar dit kortpotige monstertje

Als ze gezond verklaart wordt door de dierenarts ben ik ook aan het denken om over een half jaar tot een jaar misschien een keer een nestje met haar te krijgen. Voor mijn eigen ervaring omdat het me geweldig lijkt om mee te maken, maar ook zodat mensen de kans kunnen krijgen om ook met mindere financiën het geluk van een Britse Korthaar te kunnen meemaken. Indien er een nestje komt zijn er ook al 3 kittens gereserveerd

ps: Ik heb altijd het idee dat heel veel mensen er zwaar op tegen zijn om met papierloze BK's te fokken, en in het geval van mensen die graag willen reageren sta ik ook open voor die kritiek. Maar, op voorhand, denk er even aan dat ik dus zeker wel goed heb nagedacht en dat mijn poes in theorie precies hetzelfde is als een kat mét papier, met geteste ouders.

)!