Ik heb weer wat foto's gemaakt

Er zijn er nu 2 donker aan het kleuren en 3 licht, zal dat betekenen dat die donkere niet rood/oranje worden of hoeft dat niet?
En mams
Die blijft dus sowieso
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die blijft dus sowieso
Goed dat je het zegt! 
Tegen die tijd neem ik ze weer een keer mee naar school zodat een leraar kan kijken, niet dat er straks een mannetje tussen zit dat zou wel echt slecht zijn
Dan wil ik over een tijdje wel een terrarium kopen dat ze lekker veel ruimte hebben 

Dan koop ik eerst wel een keer een goedkoop los hang-ding als het dan binnen een maand kapot is weet ik dat dat niet meer hoeft.. En mijn vader kan er misschien wel zo'n ketting aan vast maken, die is daar best handig in
En dat hout gaat stinken weet ik ja
Ik gooi er gewoon wat van dat hennepvezel in, dan kan ik dat gewoon vervangen misschien dat het dan wel meevalt..
Gaan ze ook in die bolletjes hangen?
Ik vind ze in de schuur/konijnenkooi heel leuk maar niet binnen
Dat wordt wel iets teveel ja

Anders koop ik straks inderdaad ook nog een hamster, daar zat ik van de week al voor te kijken
Ik ben echt vreselijk, eigenlijk wil ik ook nog een hamster, degoe's en gerbil's... gelukkig zijn degoe's verboden dus dat valt sowieso af
)
2 schuren aan het huis aan elkaar (hoef je lekker niet naar buiten
) en dan buiten nog een heel groot konijnenhok wat niet kleiner is dan een normaal tuinhuisje en daarnaast nog een groot kippenhok+ren, lang leven het wonen in een dorp
Dan wordt er eerst maandag een boos dat we ze niet bij hadden, en vervolgens wordt er vrijdag gezegd (terwijl ik sochtends die muizen mee had genomen) dat ze naar huis mochten... Kon ik met ze in de trein, dat is veel te veel stress voor zo'n beest.. Maar ik laat ze liever niet op school zitten want dan kun je ze helemaal niet controleren, ben 2 dagen per week op school