Hmm de geur is alweer weg dus denk geen dooie muis
het is half 1 en mr jingles is nog niet tevoorschijn gekomen.. toch verhuist? Of hoort die mij nog teveel
Net met hele grote tegenzin de keuken opgeruimd en schoongemaakt 
Nu 4 valletjes klaarstaan. 1 met salami, een metkitkat chocola, een met een nibbit chipje en 1 met stukje komkommer.. Man man hij moet toch iets lusten!! 
Er lag trouwens echt wel pies! Veeg zo een hele gele vlek van de bar 
Emmaa_ schreef:Ahhh wij hebben ook weer zo veel last van muizen in huis. Ze zitten alleen niet bij ons in huis, onze kat sleept ze mee naar binnen. Soms dood, soms half dood, minstens eentje per dag. Nu had ze er weer een en die was zo in shock dat toen ik de kat had buitengesloten hij gewoon doodstil in de kamer bleef zitten, kon hem zo vangen. Wat broodkruimeltjes gevoerd en toen weer vrijgelaten. Is al de derde muis deze week die we weer vrijlaten in de bosjes, maar heb er een hard hoofd in dat ze het ook echt daadwerkelijk overleven...
Aaaah en de kat bedoelt het zó lief. Voor jou dan hè 
Hevonen schreef:Wat is er zo erg aan? Vrienden van mij hebben ook zo'n niet te vangen muis. Die komt nu elke avond zijn eten halen. Hij komt gewoon kijken als ze in de kamer zitten en weet dat hij dan rond 10.00 u 's avonds wat brood en kaas krijgt. Water staat er altijd in een jamdekseltje. Heel schattig!
Als je het zo schattig vind kom maar halen hoor.. Jij mag hem gratis overnemen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-09-14 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de EDIT knop gebruiken