Heel even snel doorgelezen maar wat een leuke combi, mijn ouders zijn op korte termijn (2/3 maanden) op zoek naar een opvolger voor onze huidige kruising labrador x mechel x boerefox (wat ze niet weten is dat deze hond van al onze dieren de enige is die onsterfelijkheid geniet), dus mocht je met een overschot aan teefjes zitten (en als er een gestroomde/streepte bijzit helemaal) dan is hier zeker serieuze interesse!
Ik stuit net pas op dit topic Wat een knappe mams en paps mag er ook zeker wezen! Ben echt zeer benieuwd hoe deze toffe kruising uit gaat pakken, ookal was ie niet helemaal gepland
Sopy ligt overal en nergens in huis en zo af en toe in de werpkist. Savonds ligt ze bij mij in bed hahah, heb een 2 persoonsbed hihi. (weet niet of het verstandig is dit op bokt te zetten) Maar ja als ze eenmaal de pups heeft of als ze gaat werpen moet ze gewoon in de werpkist.
Hahaha begint ze net met graven. Heel de werpkist overhoop maar dan ook echt helemaal. Alles lag door elkaar tot op het hout van de bodem en dat zijn heel wat lagen.