Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_western schreef:Ik lees meerdere keren in het topic dat de andere buren van ts geen last hebben van de hond. En dat hij heel weinig aan slaat. Ook heeft ts uitgelegd waarom de hond niet mee kan naar haar ouders.
Tallie1979 schreef:Als de buurman al last heeft van je hond, dan wens ik hem succes als je baby straks nachten achter elkaar gaat liggen huilen.
Een goed gesprek lijkt mij op zijn plaats.
En leer tot 1000 tellen voor je finaal uit je placenta springt. TS, je komt op mij over als een heethoofd van het zuiverste water!
Negerzoen schreef:Ik zou het ook tegen je buurman zeggen als je besluit een camera op te hangen. Eventueel onder het mom van 'dan kan ik zien of de hond overlast bezorgd' o.i.d. Dan denkt hij ook wel drie keer na voordat hij een keer besluit iets met je hond uit te halen
Tallie1979 schreef:En leer tot 1000 tellen voor je finaal uit je placenta springt. TS, je komt op mij over als een heethoofd van het zuiverste water!
Waar haal je het vandaan 
CarinaR schreef:Wow, ik lees de hele tijd al mee
Maar vind die laatste posts wel heel bout TS
Iemand verwensen dat ie geen kinderen kan gaan krijgen of dat dr vent dr verlaat.
)
maar verstandig geweest en mn vriend is gaan praten. Toen heeft ie sorry gezegd. Ben blij dat ik me ingehouden heb. Zeg alleen nog steeds geen gedag. Maar geen oorlog hier dus gelukkig. . love_western schreef:Ik lees meerdere keren in het topic dat de andere buren van ts geen last hebben van de hond. En dat hij heel weinig aan slaat. Ook heeft ts uitgelegd waarom de hond niet mee kan naar haar ouders.
anneliesdj schreef:En even realistisch gezien: ts is alleen en zwanger, die zou meer baat hebben bij buren die haar zouden helpen.
Buurman is 60+ dus hele dagen thuis, ik voel daar een potentiele oppas/klusjesman. Beter een goede buur dan een verre vriend.
Ik zou toch liever de boel voor elkaar maken, zorgen dat die hond normaal doet en de buurman bedanken voor het dichtmaken van de schutting, breng er desnoods een fles drank heen en maak excuses.
Al was het alleen maar omdat je er nog langer naast moet wonen.
Oudere mensen verander je niet zomaar, jij bent jong en flexibel
gohya schreef:Quote:en de klacht over haren in de tuin is ook zo afgelopen..
biedt gewoon aan de haren daar regelmatig even weg te halen, hij hoeft er alleen maar om te vragen..
Geloof je nou écht dat er hondenharen in zijn tuin liggen? Het gaat om een Buldog,die verliezen niet eens zóveel haren,daarbij zijn honden nú niet in de rui.
En áls er haren zijn tuin inwaaien, waaien die er ook weer uit.
Het gaat hier gewoon om een vervelend ouder mannetje!
Cayenne schreef:colunder schreef:Ik liet mijn honden ook vaak in de tuin als ik wegging, met de achterdeur open zodat ze wel naar binnen konden.
En je bent niet bang voor insluipers/inbrekers aangezien je de deur open laat terwijl je zelf niet thuis bent?
gohya schreef:Hondenpoep stinkt niet! ja heel effe maar,als die nét vers is neer gelegd.Mensenpoep! dát stinkt pas.
Daarbij het is TS der tuin, zij mag helemaal zelf weten als haar hond er in poept.
En het gaat hier over een vervelende,irritante buurman, niet over hondenpoep in de tuin.
Dus wat je zegt lijkt mij onzin.