Van een boerderijkat. Die van ons zijn van jongs af aan al in de schuur. Zolang ze een warm plekje hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

GamblersCup schreef:Kijk dan voor die naaktkatten, daar hebben mensen met een allergie geen last van las ik ooit ergens (maar dat weet ik dus niet zeker).
Dus ook hier zou iemand allergisch voor zijn.

blokje schreef:keuken en woonkamer is 1.
asiel kat die moeilijk te plaatsen is zijn vaak geen optie om in de tuin te houden wij hebben 2 jonge kids daar wil ik geen contact gestoorde kat bij hebben
asiel, heb contact gehad, rade dit ook af.
de kittens waar ik het eerst overhad zijn idd lopende band kittens. mama heeft vaak kittens en de kittens worden vaak niet volwassen omdat ze afgemaakt worden door andere katers snap daarom ook niet waarom ze de kittens niet weg doen en mama poes helpen.
de andere kittens van de boerderij is het laatste nestje. hij heeft de boerderij net overgenomen en is alle katten aan het helpen. deze moeder was al zwanger en word hierna geholpen.
daar komen dus geen katten meer bij.

) 
blokje schreef:heb vandaag contact gehad met een katten eigenaar die een buiten plekje voor haar te gave kat zoekt.
iemand is me al voor vanavond gaat ze daar kennis maken als dat niet klikt mogen wij kennis komen maken

blokje schreef:de kat is verhuist.
erg jammer hij leek perfect.
we stoppen (tijdelijk) met zoeken.
ff geen behoefte meer aan.