Kiki is gedekt, vol verwachting.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:00

Sabini schreef:
kani_ejj schreef:
Is dat een. Chihuahua ??
Lijkt wel een pekinees, mijn buurvrouw heeft precies dezelfde maar das een kruising van pekinees met chihuahua.
Heeft Duits stamboom van chihuahua maar na een DNA test zat er toch echt wat anders door heen.

Zonde dat een mooie naakthond wordt gedekt door een hondje dat zelf is doorgefokt.
Als t wel een volle chihuahua is dan is die slecht gefokt, stompe neus wat helemaal niet mag, zit er heel laag op de poten uit, poten staan gedraaid.

Nee geen goede combinatie.

Waarvoor heb je pups genomen ? Voor het leuke ?? Heb je al huisjes of iig mensen die ze zouden willen hebben ???
Lees eerst even het topic voordat je reageert aub..

TS ik vind het jammer dat je ervoor kiest om het topic stop te zetten. Want meerdere mensen hier willen het topic gewoon volgen, zoals jij in je beginpost aangaf.

Natuurlijk doet ze dat. Zou ik ook doen als ik haar was, jullie hebben het er zelf naar gemaakt.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:16

Wel typisch dat TS al regelmatig soortgelijke topics heeft gehad, die stuk voor stuk op deze manier eindigden ;)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:21

Ik weet niet wat voor een topics TS vaker aanmaakt, maar toen ik de beginpost las dacht ik al "oh ooh dit wordt een topic waarbij alle dierenliefhebbers gaan reageren op het vermeerderen". En TS had dit van tevoren niet bedacht.
Al met al ben ik enigszins blij om te lezen dat meer mensen wel weten wat dierhouderij en vooral dierliefhebberij inhoudt :j

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:44

ironic__ schreef:
Ik heb besloten dat wij samen van onze schat gaan genieten, mijn topic is niet geopend om steeds opnieuw een discussie aan te gaan.

Bij deze mag er een slotje op.

Dat zou ik heel erg jammer vinden omdat er een stel drammers zijn die hun mening willen doorduwen ipv accepteren dat het al is gebeurd.

Ik (en vele met mij) zijn toch benieuwd naar de pups..

TheNovelist

Re: Kiki is gedekt, vol verwachting.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:54

Ik volg :) ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien!

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 19:09

super jammer dat sommige mensen de discussie blijven voortzetten! |o

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 19:09

Ik weet niet of het al genoemd is, maar wanneer verwacht je de puppies? Ik heb zelf ook een pup van 6 maanden via bokt, dit was een ongelukje maar erg goed gelukt!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 20:14

Super leuk Ts, trek het je niet aan. Het zijn altijd de zelfde miepers die zo'n topic komen verzieken.

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 00:24

vrouwke schreef:
Super leuk Ts, trek het je niet aan. Het zijn altijd de zelfde miepers die zo'n topic komen verzieken.

die "miepers" zijn wel mensen die écht om dieren geven. En die er zo te lezen, waarschijnlijk ook het meeste verstand van hebben. Ze zien meteen dat dit niet juist is.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 00:55

hm hele topic gelezen, jammer van de sfeer.
ik kan de foto's niet zien in de beginpost, maar evengoed ben ik benieuwd wat het wordt. hopelijk blijft het topic open, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het dicht gooit.

tegenwoordig hebben trouwens bijna alle rashonden gebreken en meestal zijn het de kruizingen die sterker en gezond zijn. dus dat er alleen op ras gefokt moet worden om het ras sterk te houden en gezond, das naar mijn mening onzin. kijk maar naar al die doorgefokte rashondjes met ademhalingsproblemen, rugklachten, hartfalen, enz.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 05:38

Hou eens op met die onzin dat kruizingen gezonder zijn .

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 06:21

princesmax schreef:
vrouwke schreef:

die "miepers" zijn wel mensen die écht om dieren geven. En die er zo te lezen, waarschijnlijk ook het meeste verstand van hebben. Ze zien meteen dat dit niet juist is.

Met andere woorden: Ts heeft geen verstand van dieren en die geeft niks om dieren.
En dat kan jij zien via beeldscherm van je computer?
Knap hoor!
Ze zien dat dit niet juist is, en de DA hebben testen gedaan en die vinden dat wel juist.
Weet je, in het algemeen zijn "vuilnisbakjes" sterker dan rashonden.
Ik heb 1 x een rashond gehad met goede papieren, een bouvier. Die kreeg dus HD met de 6 jaar. Voor de rest allemaal "vuilnisbakjes" gehad, die 15 jaar zijn geworden.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 07:10

vrouwke schreef:
Met andere woorden: Ts heeft geen verstand van dieren en die geeft niks om dieren.
Knap hoor!
Ze zien dat dit niet juist is, en de DA hebben testen gedaan en die vinden dat wel juist.
Ik heb 1 x een rashond gehad met goede papieren, een bouvier. Die kreeg dus HD met de 6 jaar. Voor de rest allemaal "vuilnisbakjes" gehad, die 15 jaar zijn geworden.

Blijf lekker in je onzin geloven dat kruisingen gezonder zijn. En laat de miepers met verstand het woord doen. TS kan niet zeggen welke testen er gedaan zijn, dus heb ik het vermoeden dat er geen enkele test gedaan is behalve dat de DA een keer naar het dier gekeken heeft in een algemene check up.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 08:09

Waarom moeten er altijd topic 's vern*kt worden hier op bokt.
TS Wilt graag delen dat haar hondje gedekt is en wat krijgt ze, Half bokt over zich heen.
De ene konten likker naar de andere, Want het zijn allemaal reactie 's die op het zelfde neer komen maar de 1 wilt het nog harder roepen dan de andere.
Als je een andere mening hebt stuur dan een PB of houd het in de daarvoor gewezen topic.
Als je het niet wilt meebeleven of er niet tegen kan reageer dan niet in dit soort topic 's en sla dan dit soort topic 's over.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 08:22

Amandavd schreef:
vrouwke schreef:
Knap hoor!

Blijf lekker in je onzin geloven dat kruisingen gezonder zijn. En laat de miepers met verstand het woord doen. TS kan niet zeggen welke testen er gedaan zijn, dus heb ik het vermoeden dat er geen enkele test gedaan is behalve dat de DA een keer naar het dier gekeken heeft in een algemene check up.

Ga dat woord met verstand dan doen in het daarvoor aangewezen topic, je punt is nu wel duidelijk.
En laat het topic gezellig blijven voor de mensen die wel willen volgen.

stalbluemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 08:32

Gezellig Topic hier, ben benieuwd naar de pups.
Zelf hebben we kruisingen met chi's en pinchers en dolgelukkig met deze lelijke hondjes.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 08:34

Kipje39 schreef:
Amandavd schreef:

Ga dat woord met verstand dan doen in het daarvoor aangewezen topic, je punt is nu wel duidelijk.
En laat het topic gezellig blijven voor de mensen die wel willen volgen.

Ik was niet van plan om hier nog te reageren maar als mensen onzin gaan uitkramen en mensen voor miepers aanwijzen dan reageer ik wel.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:07

tis wel grappig.....
Als iemand iets doet wat in feite vermeerderen is van honden en niet nadenkt over wat ze nu eigenlijk aan het doen is, en men geeft daar (zeer terecht ) een mening over, wordt men miepers en kontenlikkers genoemd

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:19

ivy_power89 schreef:
tis wel grappig.....
Als iemand iets doet wat in feite vermeerderen is van honden en niet nadenkt over wat ze nu eigenlijk aan het doen is, en men geeft daar (zeer terecht ) een mening over, wordt men miepers en kontenlikkers genoemd

amen _/-\o_
als je een topic had geopend dat je een papierloze schet met een papierloze schat had gedekt, had je heel bokt over je heen, maar als er hier terecht gezegt wordt dat het niet goed is, zijn we miepers.

maar ach aan gezien de werelds lelijkste hond een naakt hond kruising chi is zal ts vast een huisje vinden voor de pups. :')

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:35

Vraag me nog steeds af waarom we onze mening niet mogen geven, als deze niet naar zin is. Een topic/forum is toch niet bedoeld om alleen maar 'ahhhhh wat leuk' te horen?!!

Een forum is er net zo goed voor bedoeld om te discussiëren, ben je het hier niet mee eens. Open dan geen topic!!!!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:40

Discussiëren of Afkraken [wat sommige hier doen] is een heel verschil.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:42

En bovendien zinloos, want ik geloof niet dat TS naar jullie geluisterd heeft en ze reageert hier ook niet meer.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 10:27

Diablo schreef:
En bovendien zinloos, want ik geloof niet dat TS naar jullie geluisterd heeft en ze reageert hier ook niet meer.

nee luisteren heeft ze zeker niet gedaan,
want e heeft eerst een toic geopend over naakt hondje laten dekken :o

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 10:34

amy_leftover schreef:
Wel typisch dat TS al regelmatig soortgelijke topics heeft gehad, die stuk voor stuk op deze manier eindigden ;)

Ik zag inderdaad in een bericht van haar staan dat ze negentien honden heeft en af en toe een nest met ze fokt....
Dit is dus niet haar eerst nest.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 11:49

Diablo schreef:
Daarom is het niet zinloos. Een dergelijk topic kan leerzaam zijn voor iedereen die hier wat leest.

TS reageert op geen enkele vraag, dus dat ze niet naar 'ons' geluisterd heeft is niet relevant.