Diablo schreef:Je zegt dat de fokker het al jaren doet en het 'dus wel zal weten'. Ik denk inderdaad dat deze fokker best weet hoe het moet, maar zich daar zelf niet aan houdt.
Nee. Je maakt er wat anders van dan wat ik zeg 
TS heeft een vraag:
Citaat:
Ik krijg moeder terug als de pups 4 weken zijn, zit ze dan nog vol met melk wat er niet meer uit kan? Wat gebeurd er dan? Ontstekingen? Ik weet het niet.
En ik antwoord daar op:
pmarena schreef:Juist vanwege die vragen waar je mee zit zeg ik: goed gesprek.
De fokker doet dit al jaren dus zal het wel weten.
Ofwel: de fokker haalt al jaren de moeders na 4 weken bij hun nest weg.
Die zal de antwoorden op deze vragen dus wel weten 
Wat betreft het lezen van de bedoelingen van de TS lezen we denk ik op een soortgelijke manier ook allebei wat anders 
Ik zie natuurlijk dat haar probleem ontstaan is door de manier van handelen tijdens de zoogperiode.
En dat ze het daar niet mee eens is.
Maar dat ze daardoor zich niet aan het contract wil houden en de hond niet meer naar de eigenaar terug wil laten gaan.
DAT is wat ze voornamelijk wil, ze heeft er redelijk vrede mee lijkt het dat het nu eenmaal niet anders is dat de hond na 4 weken weer bij haar terug komt zonder de pups, maar ze wil het dier daarna niet meer terug laten gaan naar de fokker en hoopt dat ze een manier vindt waarop dat inderdaad niet meer hoeft.
Dat die manier er wellicht in overleg met de fokker is door het dier simpelweg te kopen, daar gaat ze niet op in.... maar wel post ze steeds vragen in de trant van: wie is nu de eigenaar? De fokker of ik?
Hopend dat ze de hond nu al kan houden zonder te kopen of iets.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 18-02-14 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt