Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) lang in haar buik. Was bizar om te zien hoe dat eruit zag, ze hadden hem doorgezaagd namelijk.

Voor de geïnteresseerden: xkimmx @ [BB-ITP] 3 kleine geitjes geboren op 1e paasdag!

Nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot ze er zijn!
Vinden ze prachtig als ik dan met veel kracht terug duw, gooien ze alles in de strijd, haha!
Ik zal dalijk eens wat foto's inscannen
Was wel een vreselijk lief en knuffelig dier, en gelukkig nooit 1 dag ziek geweest. Smee__ schreef:chocobroodje schreef:Dit doet me een beetje denken aan mijn dwerggeit fievel. Ze was drachtig toen ik haar kocht. Op een dag begon ze met wat ik dacht haar bevalling. Ze was haar slijmprop verloren, dus zijn we gaan waken. Maar omdat ik pas 15 was en er na de 1ste nacht nog niks was besloot mijn moeder dat waken niet meer mocht. (school he)
Uiteindelijk is mijn geit nooit bevallen. Ik heb de DA er meerdere keren naar laten kijken, maar een dwerggeitje opvoelen is niet te doen. Uiteindelijk heeft ze nog ruim 7 jaar geleefd. Altijd met haar dikke buik rondgelopen alsof ze nog drachtig was, maar nooit is ze er ziek van geweest. Het beste wat de DA kon bedenken is dat de foetus is versteend. En de DA zei zolang ze niet ziek is lekker laten lopen.. Als je wilt kan ik wel foto's plaatsen van haar.
BizarEn dan zeggen ze dat er nog nooit een is blijven zitten..
![]()
Ik ben heel benieuwd wanneer ze gaat bevallen TS! Heb echt een zwak voor geitjes

Dat verhaal over het verstenen gaat steeds vaker door mijn hoofd spoken, zal toch niet dat...

Was meer om aan te geven dat het echt wel komt als zowel moeder als lammetjes er klaar voor zijn.
Zou dus best kunnen zijn dat de andere geit ook drachtig is, alleen dan gewoon later gedekt. Kan dus best zijn dat ze eigenlijk pas volgende week uitgerekend is. Vorige week donderdag zag ik ze nog druk schoppen, dus ga er niet van uit dat ze een week later opeens dood zijn, kan niet zomaar toch?
)
Alles vlot verlopen?