Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

2a54z6e45r6r schreef:Morgen dierenartsen afbellen waar we het best terecht kunnen. Filou heeft echt wel last van zn tanden, eet enkel uit de hand of zachte brokken. Vanavond kreeg hij samen met de katten restjes rijst met kip en groentjes, heb hem nog nooit zo weten smullen.
Ook door het wassen gisteren gemerkt dat de stank uit zn oren komt. Dus daar ook zeker en vast naar laten kijken.
Vandaag was hij voor het eerst speels en wild enthousiast bij het uitlaten in de tuin. Dus veel geplast en veel beloont.Vandaag is ook de eerste dag dat hij proper is geweest in huis!
Ik ben trots op die kleine pechvogel!
) in huis genomen hier. Ze had echt bar weinig opvoeding (gevalletje ''aahhhhh maar je bent zoo kleeeiiiinnn'') en was compleet van t padje af, miste echt die duidelijkheid. Was ooit zindelijk (min of meer) maar heeft hier echt veel tijd gekost om dat goed te krijgen.
Maar wij zijn denk ik ook geen terriër-mensen...doe mij er maar 10 van mn Spaanse schone, die is een stuk relaxter. (overigens zijn we wel heel blij met kleine Cuba hoor, ze is ook ontzettend grappig en hartstikke lief. Maar we hadden er zelf niet gauw voor gekozen, hebben haar van een kennis en ''gered'' van marktplaats)
anneliesdj schreef:Watvoor problemen heeft hij dan? Hij moet nog zindelijk worden en moet wennen aan het leven in huis, dat is toch alles?
Valt best mee hoor, ik heb het veel gekker gezien.
En ik heb je ook een oplossing geboden via pb, dus inslapen is zowieso niet nodig.