Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sasja0705 schreef:Hmmmm, zal wel heel bokt over mij heen krijgen... maar n oude boer heeft mij n tip gegeven voor mijn hyperventilerende, gestresste hond :geen med van de DA maar gewoon n bordje advocaat... ik dacht eerst de ouwe boer is knetter... maar nadat mijn hond vanochtend om 10 al helemaal doorheen zat, ben ik m toch gaan kopen... en nu... n wel " bezopen" maar 100 relaxte hond...

Hij vindt al die mensen hier op visite heerlijk gezellig en de knallen kijkt hij niet van op. Nikass schreef:Ik haat dit "feest". Waarom moet elk nieuw jaar zo rampzalig beginnen voor mijn honden? Ook voor mijn paard kan ik alleen maar hopen dat het gauw voorbij is.
Alle vogels buiten zijn in paniek. Ik begrijp niet dat we dit elk jaar legitiem onze dieren aandoen.
Nikass schreef:Ik haat dit "feest". Waarom moet elk nieuw jaar zo rampzalig beginnen voor mijn honden? Ook voor mijn paard kan ik alleen maar hopen dat het gauw voorbij is.
Alle vogels buiten zijn in paniek. Ik begrijp niet dat we dit elk jaar legitiem onze dieren aandoen.
arabella2000 schreef:mijn vogels binnen zijn gelukkig rustig, die hebben voldoende aan ramen dicht, rolgordijnen dicht, radio aan en los in de kamer zitten (met het licht aan).
Een van de honden van mijn ouders hebben we aanraden van de dierenwinkel op valeriaandruppels? (pipetjes voor in de nek dacht ik, weet ik niet zeker) gezet.
Het is van zichzelf een heel nerveuze hond en ze is al 2 weken elke keer bij eht wandelen doodsbang. Nu met die druppels gaat het iets beter en vanavond heeft ze volgens mijn ouders eerst echt diep liggen slapen en nu was ze tussendoor soms wakker maar minder gestresst dan eerst
AfricanLady schreef:mijn katten liggen rustig te slapen en af en toe gaan ze voor het raam zitten om het vuurwerk ptoberen te vangen haha
mijn konijnen en vogel zijn ook niet anders dan gewoonlijk
Nikass schreef:Maar alle wilde vogels vliegen in paniek weg, raken gedesoriënteerd, vliegen tegen dingen aan en vinden hun vertrouwde omgeving niet meer terug. Ik heb daar een keer een radarfoto van gezien. Het is echt afschuwelijk.
Mijn jongste hondje heeft vorig jaar als pup oud en nieuw goed doorstaan maar kreeg het nu toch even te kwaad om 12 uur. Die trekt nu op de strezz druppels wel wat bij. Mijn oudste hond gaat idd twee dagen niet naar buiten en probeert zich in huis te verstoppen (wat niet echt lukt)
Arme hond