Ik ga heel hard voor je duimen dat Abbey gauw weer veilig thuis komt!
En mijn complimenten voor je inzet en een dikke knuffel voor jou!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn ervaring is dat katten uiteindelijk altijd wel terug komen.StableDoor schreef:Eigenaar van de kat heeft zich gemeld! Ze bleek in de buurt te wonen, maar alleen thuis te komen om te eten, verder zwerft ze rond. Best apart verhaal. Poes kwam namelijk steeds bij andere mensen binnen, liep al twee weken dag en nacht te zwerven daar en is veel te dun. Ook geen halsbandje om ofzo. Poes heeft gelukkig dus wel een baasje!
Nu die van ons nog...
dierenfan schreef:Hoop dat ze erg snel terug is!!! Jullie gaan erg echt 1000% voor toppie!
Overigens een vangkooi kan je helaas vergeten. Als asiel en dierenbescherming (niet elk asiel heeft er) mag zo'n kooi absoluut NIEt uitgeleend worden om buiten eigen terrein neer te zetten. Het moet altijd op een afgesloten eigen terrein zijn. Dat heeft weer met wetten te maken. Daarnaast mag de vangkooi ook niet onbeheerd staan ze kunnen zichzelf namelijk vreselijk verwonden in zo'n kooi. Mocht je toch ergens aan een kooi kunnen komen controleer die kooi toch a.u.b. zeer goed voordat je deze gaat gebruiken. Onlangs heb ik een kat op moeten halen die met een kooi was gevangen van een instantie en daar zaten aan de bovenkant maar wel in de kooi 2 bouten in die niet afgewerkt/beschermd waren. In wilde paniek om eruit te komen is de kat gaan duwen tegen de kooi om ergens een opening te vinden............ Dit was zo onnodig veel leed dus a.u.b. mocht er toch een optie zijn er ergens 1 te gebruiken eerst op veiligheid controleren. Al verwacht ik zomaar dat jullie dat sowieso wel zouden doen maar er zijn veel mensen die denken dat een vangkooi een vangkooi is en dat ze allemaal hetzelfde zijn en allemaal netjes onderhouden zijn
caboclo schreef:mag ik vragen waar je woont?
ivm de storm heb hier nog niets gehoord namelijk (brabant)