Baby muisjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Baby muisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 03:07

Ik begrijp heel goed dat TS niet meer reageert naar al die nare reacties hier. Geef haar groot gelijk.

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:51

love_western schreef:
Ik begrijp heel goed dat TS niet meer reageert naar al die nare reacties hier. Geef haar groot gelijk.

Mee eens!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 17:13

Sorry voor de late reactie, ik durfde eigenlijk niets meer te zeggen.
De muisjes zijn helaas dood gegaan.. Ik mocht ook de verwarmde deken niet meer aan hebben van mijn moeder omdat hij dan in de brand kon gaan.
Maar nu weet ik wel dat als er de volgende keer weer zoiets gebeurd, ik ze niet meeneem.
Ik dacht dat het eigenlijk wel makkelijk zou zijn maar hieruit blijkt dat het toch niet zo makkelijk was als ik dacht. Dus dit gebeurd niet meer
Dus alvast sorry dat ik niks meer had gezegd omdat ik het niet durfde, maar ik wou jullie het toch laten weten.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:30

love_western schreef:

Mee eens.
Heb het hele topic gelezen,wel sneu dat de muisjes dood zijn gegaan, maar toch respect voor de ts omdat ze iets geprobeerd heeft voor de muisjes.

Als ik zulke reacties zou krijgen terwijl ik iets goeds probeerde te doen zou ik ook niet meer reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:35

DozenPower schreef:
De muisjes zijn helaas dood gegaan.. Ik mocht ook de verwarmde deken niet meer aan hebben van mijn moeder omdat hij dan in de brand kon gaan.
Maar nu weet ik wel dat als er de volgende keer weer zoiets gebeurd, ik ze niet meeneem.
Ik dacht dat het eigenlijk wel makkelijk zou zijn maar hieruit blijkt dat het toch niet zo makkelijk was als ik dacht. Dus dit gebeurd niet meer
Dus alvast sorry dat ik niks meer had gezegd omdat ik het niet durfde, maar ik wou jullie het toch laten weten.

Iig top dat je het geprobeerd hebt. Maar iedereen maakt wel eens fouten. En je hebt er van geleerd. En snap heel goed dat je niet durfde te reageren.

Dus als er nu nare reacties komen, trek je er niks van aan. Je hebt het geprobeerd. Bij mij hadden ze het sowieso niet overleefd.

Pina22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:43

Ik vind het heel erg knap dat je dat durft te zeggen! +:)+

Heel jammer, maar je hebt er inderdaad van geleerd!

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:51

DozenPower schreef:

Joh, Dat is toch helemaal niet erg, je hebt gedaan wat je kon ! :j

Wel jammer maar babymuisjes grootbrengen dat is inderdaad erg moeilijk. :(:)

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:52

Hele volwassen reactie TS! Zeker voor jouw leeftijd! Jammer dat ze dood zijn, maar je hebt het in ieder geval geprobeerd en ervan geleerd :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:33

Je hebt gedaan wat je kon TS +:)+

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:57

Goed gedaan TS, je hebt het tenminste geprobeerd. :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:16

Meer dan je best kon je niet doen meis! :)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 20:42

Dankje voor alle reactie's!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:57

TS, voor de volgende keer: je kunt eventueel ook een plastic flesje vullen met warm water en dat in een washandje doen. Dat is ook een soort kruikje dan. :)

Edit: hoe dan ook, ik vind het heel erg knap dat je reageert. :j
Ik denk dat je hier veel van geleerd hebt.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 22:49

Iris82 schreef:
TS, voor de volgende keer: je kunt eventueel ook een plastic flesje vullen met warm water en dat in een washandje doen. Dat is ook een soort kruikje dan. :)

Edit: hoe dan ook, ik vind het heel erg knap dat je reageert. :j
Ik denk dat je hier veel van geleerd hebt.

Ik heb hier zeker van geleerd! Nu weet ik ook hoe lastig het is om voor ze te zorgen en ik zal ze dan ook niet snel meenemen ;)