lady62 schreef:maar een fokker heeft wel degelijk een verantwoording over zij folkproduct.
Een blinde kan zien dat deze hond extreem angstig is en dat had de fokker zeker moeten weten.
stel deze mensen hadden de hond gewoon mee naar huis genomen en uit angst een van hun kinderen gegrepen nee daar ben je mooi klaar mee en had het verhaal heel anders geweest.
Ik ga er maar van uit dat de fokker erkent is en daarmee geeft hij alle fokkers een slechte reclame.
Want er word tegen iedereen gezegd, als je een hond koopt ga dan naar een erkende fokker.
Dan verwacht je ook dat je op een eerlijke manier word geïnformeerd.
En dat is hier duidelijk niet gebeurt.
zoals ik de airdale terrier ken zijn het zowieso best wel stress kippies ze zijn mega lief maar wel stress kippies.. en ja ik heb een chihuahua x dwerg pincher s eenn hele andere hond ishier nu een maand begint nu pas een beetje te ondooien! vond alles eng echt eng! en nu word het een superlieve hond had ik die ook maar weg moeten doen omdat beestje moest wennen? ach doen we hem toch gewoon weer weg het moet gelijk goed zijn.. niks wennen.. sorry dat gaat niet werken. Iedereen ook mensen moeten wennen in een omgeving die ze niet kennen. en ja dat kan ook angst geven alles nieuw alles eng. nee ik kan hier echt niet bij. het is wel een dier en geen schilderij die niet past en in de container gaat. heb medelijden met het diertje had hier zo heen gemogen met wat extra aandacht was dit echt wel goed gekomen
?" Baas gaf geef sjoege, dus de hond ook niet. Op 1 onderdeel werd ik zelf pissig, ik moest weg en de hond bleef vaststaan en toen kwamen ze met een pop wat een kind voor moest stellen. Hond geeft pop een lebber en negeert verder
. En dan? Wat is dan de tijdsgrens waarbinnen de hond niet mag bijten?
Ik zag gewoon een ietwat nerveuze hond. Niet geheel ondenkbaar in een compleet nieuwe omgeving, baas, netkatten
). als we een hond tegen komen gaat het vaak zo. gewoon een kwestie van even corrigeren, rustig laten kijken, en dan meestal kunnen we naar de andere hond toe zonder geblaf. Het duurt wel lang voor ze aan een andere hond is gewend, maar het gaat steeds beter.
. Niet goed kijken wat je nou koopt. Geen afspraken maken over hoe en wat. En dan die opmerking aan het begin van het filmpje dat het ze niet uitmaakte dat de hond onder een auto zou komen of weglopen. Omdat hij er eigenlijk gewoon helemaal geen idee heeft hoe een hond functioneert.
Altijd doen waar je goed in bent.
Niet ieder gezin kan het aan nee, maar er zijn ook gezinnen met jonge kinderen die wel gewoon stabiel genoeg zijn om een goede omgeving te bieden aan een jonge hond. Om nou meteen alles over een kam te scheren..