Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoAnn schreef:Welk vermoeden Nessah? Van zijn leeftijd? Kon je er nog iemand bereiken? Die mensen schamen zich toch hun ogen uit de kop?!
Nessah schreef:Ja, ik ga het asiel wel bellen.. Maar morgen en niet vandaag ( ze zijn nog wel bereikbaar). Ik ben zó boos namelijk.. Ze verkopen een hond van bijna 3 jaar terwijl het eigenlijk een pup is.. verkeerde boekje, verkeerde chip, parasieten... Ben écht boos en vind het echt zielig voor de honden.
Urielle schreef:JoAnn schreef:Welk vermoeden Nessah? Van zijn leeftijd? Kon je er nog iemand bereiken? Die mensen schamen zich toch hun ogen uit de kop?!
op internet staan er meer van deze verhalen dus ik denk dat Nessah bedoelt dat het DZD geen zak interesseert dat ze een zieke pup hebben afgeleverd ipv een gezonde volwassen hond
inderdaad Nessah schreef:Over die discussie ga ik dus niks zeggen. Ben het er niet mee eens. Overigens alle contact gegevens van vorigr eigenaar en die mevrouw ook al gesproken.
anyway, met sultan gaat het super! In de auto erg rustig en geslapen en thuis ook rustig. Net uitgelaten en okk dat gaat super. Nu even snel via mn mobiel. Morgen reageer ik langer. Tot zo ver helemaal blij en verliefd! Hij ligt tegen luna aan nu.. geweldig!
justdiesel schreef:Wat ik nou zo snel niet snap, bovenstaand schrijf je dat je de vorige eigenaar al gesproken hebt en nu is het ineens een heel andere hond en blijkt het nog een pup te zijn.
Wie heb je dan gesproken?
Niet verkeerd bedoeld hoor, vind het hartstikke fijn voor je dat je er een hond bij hebt en hoop dat ze snel beter zijn.
Je kunt zoveel goede dingen met geld doen, maar geld maakt ook zoveel kapot. Lijkt wel of dan niets anders meer telt..

! hopelijk zijn ze snel weer helemaal de oude!
,tjonge jonge,de zaakjes hebben ze daar duidelijk niet in orde,want jij hebt nu dus een boekje van een geheel andere hond die daar mss nog wel rondloopt??