Spin!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Spin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:18

Waah
Vandaag met biologie vissen in een slootje met een net..
Wat vangen wij, een waterspin.. Met pootjes rond de 2 cm?
Terug naar het lokaal om de beesjes te bekijken..
Ik zit naast iemand uit ons groepje die de spin uit het potje haalt en op een speciaal schaaltje zet.. Spinnetje wil eruit, klimt, en rent over de tafel naar mij..! Bedankt klasgenoot, ik was weer bang!
Wat kan dat beessie snel! Foto lukt niet via de mobiel.. Helaas!

Xx

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 17:36

oowwww bahh wat een griezel topic :oo !

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:10

Ge-wel-dig, er zit er eentje onder mijn bed. Een hele dikke zwarte en hij bewoog! :oo Dus met als probleem dat ik niet durf te slapen vanacht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:14

Nayomie schreef:
Ge-wel-dig, er zit er eentje onder mijn bed. Een hele dikke zwarte en hij bewoog! :oo Dus met als probleem dat ik niet durf te slapen vanacht :')

Ai.. Niet iemand die hem weg kan halen? :)
sterkte :)) hihi, ik ben ook geen spinnenfan XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:16

Eeeks was vanmiddag in de schuur bezig en jawel zo'n heele groote zwarte die ook nog heerlijk kraakt als je erop gaat staan. Iew, kouwe rillingen over mijn rug, terwijl muizen mij niets doen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:16

Nee hij zit onder de lattenbodem, dus daar kom je niet bij :')
En dat gebeurd hier dus niet met de handen :+

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 20:25

Morganlefay schreef:
Eeeks was vanmiddag in de schuur bezig en jawel zo'n heele groote zwarte die ook nog heerlijk kraakt als je erop gaat staan. Iew, kouwe rillingen over mijn rug, terwijl muizen mij niets doen.

Toch wel vreemd. Gister liep er nog een muis langs toen ik m'n paardje op stal ging zetten. Het enige wat ik zei was: ieuw een muis! Haha.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 20:26

Nayomie schreef:

Stofzuiger? Ik zou niet eens in die kamer willen zijn! :')

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:35

Geweldig topic!
Hierin kan ik meepraten....

Laatst was er zo'n grote buitenspin(zo groot als mijn hand!) in een grote gootsteen.
Poging 1: Vragen of je zus hem weg wilt halen
Poging 2: De poes loslaten. Helaas vond hij het een leuk speeltje, maar dode het niet(vanuit het raam meegekeken :+ :P)
Poging 3: Water vol laten lopen maar de spin kroop er bijna uit dus er een glas opgezet.
Na wat wachten was hij dood maar hij was zo groot dat hij niet door de gootsteen gespoeld kon, dus uiteindelijk heb ik hem opgezogen..

Was een hele onderneming maar ik was blij dat hij weg was :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:39

JCDJK schreef:
Nayomie schreef:

Stofzuiger? Ik zou niet eens in die kamer willen zijn! :')

Die komt niet op die plek van mijn bed :') Heb een hoogslaper met kastjes erin :')

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 20:42

loisbr96 schreef:
Geweldig topic!
Hierin kan ik meepraten....

Laatst was er zo'n grote buitenspin(zo groot als mijn hand!) in een grote gootsteen.
Poging 1: Vragen of je zus hem weg wilt halen
Poging 2: De poes loslaten. Helaas vond hij het een leuk speeltje, maar dode het niet(vanuit het raam meegekeken :+ :P)
Poging 3: Water vol laten lopen maar de spin kroop er bijna uit dus er een glas opgezet.
Na wat wachten was hij dood maar hij was zo groot dat hij niet door de gootsteen gespoeld kon, dus uiteindelijk heb ik hem opgezogen..

Was een hele onderneming maar ik was blij dat hij weg was :D

Gatsie! Ja je moet toch wat om hem daar weg te krijgen!
Haha die poes van je zal wel denken: aah leuk, ik mag weer spelen!

@nayomie: oh wat een tegenvaller 8)7 heb je hem er maar laten zitten in de hoop dat die wegging?

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:42

Ik doe geen vlieg kwaad, door niet effe snel een dier... Spinnen... Heel ander verhaal... Was vorrige week heel dapper, durfde zelf een langpoot spin te doden, een grote nogwel... Na 1 keer slaan met de meetkan(heet dat zo? waar je liters etc. mee meet?) heb ik een grote spin durven doodslaan.. Maar vind het weer zielig als ie nog leeft na mijn 'slag'... Dus altijd 400 keer opslaan, me moeder vind me maar gestoord :')

Maar als het kan roep ik 1 van me honden wel, die happen/likken die spin wel op, ben ik er ook van af :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:03

Ja eigenlijk wel := Eigenlijk wil ik het niet weten dat hij er zit. Alhoewel hier nu 2 kruisspinnen plaats hebben genomen :\

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:39

Toennet de stal uit gemest en vriendin van dit topic verteld.. Hoe toepasselijk zegt ze: Jij bent blij dat je dit niet hebt gezien, zat er een mega grote kruisspin onder het handvat van de kruiwagen die ik net vast had haha.. Ze heeft hem gelijk vermoord voor me :P

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 21:52

Ah lekker heur haha!
Ik wil eigenlijk slapen, of nja moet ivm morgen eerste schooldag weer |o
Maar het lukt me niet.. Steeds als er weer wat kriebelt: oh even kijken dat het geen spin in!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:59

Wow vandaag op een hele stoffige vuile zolder geweest waar er zo'n 1000 spinnen zouden moeten zitten.. in die 2 uur dat wij daar hebben gekuist nada spinnen gezien :oo

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:59

Ben ook plaatjes aan 't kijken van spinnen en wat aan t lezen over deze vieze beestjes. Wat bestaan er enorme! :=

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 06:27

Die zijn schattig om te zien vanaf een foto.. Moeten niet voor me staan haha

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 12:01

Dustinlover schreef:
Die zijn schattig om te zien vanaf een foto.. Moeten niet voor me staan haha

Haha inderdaad, vanaf foto vind ik ze prima, maar ze moeten echt niet voor me zitten/staan! Bahbahbah

SoSoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 09:27

aaaargh ik HAAT de herfst niet zo zeer maar al die spinnen durf niet meer eens normaal naar mijn kamer te lopen, vandaag weer zon super lieve (aaahumm) huispin gezien dus meteen trok ik wit weg en begin te gillen en te krijsen (nog net niet hyperfentilren...) vaderlief spinnie toch maar even zachtjes dood gemaakt....

ik leef echt met alle bokkers met spinnenfobie mee, ik weet hoe het voelt %)

ik krijg van anderen nooit begrip voor mijn fobie ze zeggen dan stel je niet zo aan of doe eens rustig
maar ik kan er toch ook op dat moment niet veel aan doen en zeker als je er dan grappen over gaat maken dan vind ik dat echt zoooooo respectloos !! :=

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:19

Ik ben ook als de dood voor spinnen. Ik bezorg post en in deze tijd hangen de tuinen er vol mee, brrrrr. Ik ga dan ook gewapend met stok de tuin pas in.
Maar het stomme is...ik heb ook een paar keer een grote vogelspin vast gehouden en die vind ik minder eng

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:26

O:)

Afbeelding

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:01

Er bestaan WEL cursussen tegen spinnenfobie

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:20

Oh gatver gatver gatver! Rillingen over mijn rug!

Ik woonde geloof ik net 2 maanden op mezelf, lig in bed en zie een donkere vlek op mijn muur naast het bed. Met mijn neus er bovenop, denkende: "Huh zat daar een vlek dan?" zie ik wat bewegen! WAAAH! Enorme huisspin! Geprobeerd te vangen, verdween en vervolgens heb ik net zo lang op de bank geslapen tot ik hem gevonden en vermoord had :')
Er is echt niets wat ik zo eng vind als spinnen. Als ik die vogelspinnen zie, ook al zitten ze achter glas, ga ik al hyperventileren en huilen :')